Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Koga

kirby
Forum-lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 mei 2011 17:29

kirby 30 mar 2012 16:13

soffatti schreef:Zijn de Ultegra groep en Aksium wielen ook uit 2007 oftewel (flink) gebruikt?
Leuke uitvoering wel. Altijd wat van de prijs af proberen te halen. ;)
Wielen mogelijk niet van 2007 (op de Kogawebsite staat dat er toen Shimano Ultegra wielen gemonteerd werden), groep zal hoogstwaarschijnlijk wel de oude zijn. Geen idee hoe afgeragd hij is, veel meer info dan "met deze fiets is niet gekoerst en is zeer mooi" heb ik ook niet voorlopig :D

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 30 mar 2012 18:23

Ga er eens langs, proefritje sowieso maken op de fiets. Letten op rare geluiden. Wil je het kopen, omdat het je bevalt, probeer er wat af te praten. ;)

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6329
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 30 mar 2012 19:34

Is een full pro scandium, dezelfde fiets heb ik ook gehad. Erg lichte fiets, ik had destijds het frame in garantie verkregen, had er een Ultegra groep op en Fulcrum R3. Verder alles Ritchey WCS. De prijs is goed, kijk wel goed naar de lak bij bv het bracket en bij de verbindingen en kijk naar de toestand van de Ultegragroep.
Altijd onderhandelen over de prijs!
Succes.

rbos
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 aug 2011 10:41

rbos 17 apr 2012 20:50

rbos schreef:
japl schreef:Vandaag een nieuwe Koga Kimera 1K uit het signature programma gekocht bij Bongers Bikes in Apeldoorn gekocht
Heeft iemand ervaring met deze fiets en-of met Bongers.
Ja, mijn Kimera komt daar ook vandaan en het zijn prima mensen.
Fiets stuk. Zaterdags gebeld, maandags zijn ze dicht maar ze waren wel bereid om op maandag mijn fiets aan te nemen. Goeie service!
Koga Kimera Alloy 6069 Ultegra

Gebruikersavatar
LÍseran
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 aug 2011 14:09

Gebruikersavatar LÍseran 21 apr 2012 16:00

Ikzelf heb een Kimera 3K, zeer fijne fiets. Als deze zaak een officiele Koga dealer en dat ziet er naar uit, dan mag je rekenen op een zeer goede service vanuit Koga. Ikzelf heb al eens een geheel nieuw frame gekregen van het laatste model dat jaar. Geen enkel probleem.
Succes en laat een berichte achter met jouw ervaring over dit merk.

rbos
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 aug 2011 10:41

rbos 21 apr 2012 16:26

rbos schreef:
rbos schreef:
japl schreef:Vandaag een nieuwe Koga Kimera 1K uit het signature programma gekocht bij Bongers Bikes in Apeldoorn gekocht
Heeft iemand ervaring met deze fiets en-of met Bongers.
Ja, mijn Kimera komt daar ook vandaan en het zijn prima mensen.
Fiets stuk. Zaterdags gebeld, maandags zijn ze dicht maar ze waren wel bereid om op maandag mijn fiets aan te nemen. Goeie service!
Shifter wordt vervangen en een nieuw frame. Lakschade op een "vreemde" plek. Goede service en garantie van Koga.
Koga Kimera Alloy 6069 Ultegra

Gebruikersavatar
JasperGR
Forum-lid
Berichten: 826
Lid geworden op: 27 mei 2012 20:02
Locatie: Bergambacht

Gebruikersavatar JasperGR 29 mei 2012 22:13

Voor een leuk prijsje kon ik deze Koga Gran Winner met shimano 105 op de kop tikken. Ik heb zelf een nieuw stuur met stuurpen en stuurlint erop gezet maar ik zit eraan te denken om de bidonhouders te vervangen door witte met een strakker design en een zwarte zadelpen, wat denken jullie?

Afbeelding
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3

roel78
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mei 2007 11:01

roel78 01 jun 2012 06:51

De nieuwe Kimera Team:
Afbeelding

Afbeelding

nelus
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 08 sep 2011 21:07

nelus 01 jun 2012 08:03

JasperGR schreef:Voor een leuk prijsje kon ik deze Koga Gran Winner met shimano 105 op de kop tikken. Ik heb zelf een nieuw stuur met stuurpen en stuurlint erop gezet maar ik zit eraan te denken om de bidonhouders te vervangen door witte met een strakker design en een zwarte zadelpen, wat denken jullie?

Afbeelding
Ik zeg doen !
"Everything will be allright in the end, if everything is not allright it's not the end"

Gebruikersavatar
sunitram
Forum-lid
Berichten: 332
Lid geworden op: 02 jul 2008 01:52
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar sunitram 01 jun 2012 21:44

JasperGR schreef:Voor een leuk prijsje kon ik deze Koga Gran Winner met shimano 105 op de kop tikken. Ik heb zelf een nieuw stuur met stuurpen en stuurlint erop gezet maar ik zit eraan te denken om de bidonhouders te vervangen door witte met een strakker design en een zwarte zadelpen, wat denken jullie?

Afbeelding
Niets aan doen.Lekker mee gaan fietsen.
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen

rtr1964
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2012 09:58

rtr1964 09 jun 2012 10:07

Hoi,

Ik ben 2e eigenaar van een Koga SuperWinner-C uit 2005, waar spontaan scheuren in het frame ontstaan.
En Koga geeft helaas niet thuis.
Ze geven maar 3 jaar garantie op een frame en ook nog alleen aan de 1e eigenaar.
Voor mij dus nooit een Koga meer...
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

velolove
Forum-lid
Berichten: 556
Lid geworden op: 20 mar 2010 20:08
Locatie: Gelderland

velolove 09 jun 2012 10:38

Dat is volgens mij het risico als je tweedehands koopt. Denk daar wel aan bij je volgende aankoop.
ooit allemaal op een Scalpel

Plaats reactie