Vandaag gefietst in 2012
Dan heb je me vast wel langs de kant zien staan in Strijenas met een klapband.
Uiteindelijk mijn weg weer kunnen vervolgen en heerlijk 90km volgemaakt.
Uiteindelijk mijn weg weer kunnen vervolgen en heerlijk 90km volgemaakt.
Vandaag de Erwin Nijboer Charity Classic gereden (de opbrengst gaat naar een paar goede doelen in de regio) samen met PFW en Tom. Een wat aangenamer temperatuurtje dan gisteren, een zonnetje en heel wat minder wind compenseerden de zere benen een beetje. De route was wat gewijzigd tov vorig jaar, nu zaten er mooie stukken door Duitsland in richting Winterswijk, daarna binnendoor naar Rietmolen en toen weer naar Oldenzaal. Enige minpuntje waren mensen die pijlen weg hadden gehaald of verplaatst, leuk hoor. Wij hadden de organisatie vlak achter ons dus een stuk waar dat was gebeurd hebben zij ons de weg gewezen en pijlen geplaatst, het bleek dat op een ander traject zelfs alle pijlen weg waren gehaald en dat terwijl de route vanmorgen nog gecontroleerd was.
Doordat we gisteren al redelijk gebikkeld hadden tegen de wind in Soest na een veels te korte nacht (feestje vrijdag), waren PFW en ik vandaag allebei een beetje gaar, terwijl Tom lekker uitgerust was en dus wel wilde knallen . maar goed, toen we vanmiddag in het zonnetje in de tuin lagen konden we mooi terugkijken op bijna 300km in 2 dagen .
Nieuwe term: Elektrische bejaarden
Doordat we gisteren al redelijk gebikkeld hadden tegen de wind in Soest na een veels te korte nacht (feestje vrijdag), waren PFW en ik vandaag allebei een beetje gaar, terwijl Tom lekker uitgerust was en dus wel wilde knallen . maar goed, toen we vanmiddag in het zonnetje in de tuin lagen konden we mooi terugkijken op bijna 300km in 2 dagen .
Nieuwe term: Elektrische bejaarden
~live fast, die young ~
Vandaag eindelijk weer eens een rondje met mijn zoon kunnen rijden. Hij heeft het druk op school door de week met zijn huiswerk, en aangezien fietsen niet op zijn rooster staat helaas moet het dus maar in het weekend. Dus vanuit Vlissingen richting Rithem - sloegebied , en zo naar Lewedorp. Langst vliegveld MiddenZeeland om aan het Veerse meer te komen. Heerlijk weer met weinig wind en eindelijk eens rustig op de paden. Waarschijnlijk een siësta dag voor de electro bikers.
Als we richting Kats rijden worden we achterop gereden door een groepje van ca 10 personen , en we haken in en rijden met een fijn tempo richting Goes. Vlak voor Goes wordt het tempo goed opgevoerd en dat zijn gelijk de laatste kilometers van de groep samen. Met nog 4 mensen uit het groepje drinken we iets bij café Oranjeboom ( bij Lau voor de kenners ) daarna gaan mijn zoon en ik naar Vlissingen , bijna de zelfde weg terug langst Lewedorp. We hebben er 73 kilometer op zitten @ 29km/h , en de benen voelen goed zo een weekje voor de Delta ride for the Roses.
Als we richting Kats rijden worden we achterop gereden door een groepje van ca 10 personen , en we haken in en rijden met een fijn tempo richting Goes. Vlak voor Goes wordt het tempo goed opgevoerd en dat zijn gelijk de laatste kilometers van de groep samen. Met nog 4 mensen uit het groepje drinken we iets bij café Oranjeboom ( bij Lau voor de kenners ) daarna gaan mijn zoon en ik naar Vlissingen , bijna de zelfde weg terug langst Lewedorp. We hebben er 73 kilometer op zitten @ 29km/h , en de benen voelen goed zo een weekje voor de Delta ride for the Roses.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- distortion
- Forum-lid
Lekker geknald naar Hoorn via Volendam, Edam en Warden vandaag. 100+ kilometer met 33,8 km/h gemiddeld. Net geen PR helaas.
http://app.strava.com/rides/10505742" onclick="window.open(this.href);return false;
http://app.strava.com/rides/10505742" onclick="window.open(this.href);return false;
Simpelweg omdat het zo is!
- distortion
- Forum-lid
Ik moest 5 minuten fietsen vanaf het station naar huis; helemaal zeik!honza schreef:Vandaag lekker 11 km van Den Haag naar Delft gefietst (woon-werk) en helemaal doorweekt thuisgekomen
Simpelweg omdat het zo is!
Vandaag zin om eens wat anders te doen dan de geijkte trainingsrondjes. Zo gezegd, zo gedaan. Lekkere training, wel aardig fris. Kreeg zo waar koude voeten
Route was Groningen - Dokwerd - Ezinge - Feerwerd - Saaksum - Niekerk - Zoutkamp - Munnekezijl - Visvliet - Stroobos - Surhuizum - Peebos - Opende - Noordwijk - Boerakker - Oostwold - Hoogkerk - Groningen. Goed voor 85 km.
Route was Groningen - Dokwerd - Ezinge - Feerwerd - Saaksum - Niekerk - Zoutkamp - Munnekezijl - Visvliet - Stroobos - Surhuizum - Peebos - Opende - Noordwijk - Boerakker - Oostwold - Hoogkerk - Groningen. Goed voor 85 km.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Vandaag weer eens een duurtraining gedaan sinds lange tijd. Met een ploeggenootje van Enschede naar Exloo gereden om 't parcours van 't NK te verkennen en daarna weer terug gereden. Op 't stuk door Emmen heen best een aardige route. Alleen die klinkers in Drente en om 1 of andere reden heb je er nergens voorrang als fietser.
Uiteindelijk 190 km gereden.
Uiteindelijk 190 km gereden.
Ik weet niet hoe het daar was. Hier in het westen was het behoorlijk fris aan het eind van de middag. Had een blokkie aan woon werk willen plakken maar dat heb ik maar even laten schieten. Dus 60 vandaag.amclassic-fan schreef:Met een ploeggenootje van Enschede naar Exloo gereden om 't parcours van 't NK te verkennen en daarna weer terug gereden. Op 't stuk door Emmen heen best een aardige route. .