appelgebak
-
- Forum-lid
Appeltaart zonder slagroom.......ik dacht het niet
- stampertje
- Forum-lid
zonder slagroom OK, maar dan wel mét vanille ijs!!
bakboord1 schreef:Ik neem bij een ritje ook altijd een appeltaartje mee in mijn achterzak. Kan mooi naast de banaan op mijn rug in mijn shirt.
Een appeltaartje aan bakboord zeg maar
Gebakboord wellicht?Gastheerg schreef:bakboord1 schreef:Ik neem bij een ritje ook altijd een appeltaartje mee in mijn achterzak. Kan mooi naast de banaan op mijn rug in mijn shirt.
Een appeltaartje aan bakboord zeg maar
-
- Forum-lid
LEKKER topic dit, mmmmmmmmm :0
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Appeltaart/gebak is toch verplicht bij toertochten ? Als je je bordje niet leeg hebt mag je niet verder.
Appelgebak bevat een combinatie van snelle en minder snelle koolhydraten, daar fiets je gewoon lekker op.
Pas nog in Blegië kregen we bij de laatste controle een glas van dat zware bier. En daarna meteen een 3600 meter lange klim
Appelgebak bevat een combinatie van snelle en minder snelle koolhydraten, daar fiets je gewoon lekker op.
Pas nog in Blegië kregen we bij de laatste controle een glas van dat zware bier. En daarna meteen een 3600 meter lange klim
Nu snap ik eindelijk de wielerterm "eerst het bordje van een ander leeg eten". Hoe meer appeltaart je op eet van een ander, hoe sneller zijn krachtenarsenaal is uitgeput.Remco1976 schreef:Appeltaart/gebak is toch verplicht bij toertochten ? Als je je bordje niet leeg hebt mag je niet verder.
Gazelle Team TVM \'99
c.zaballa schreef:Nu snap ik eindelijk de wielerterm "eerst het bordje van een ander leeg eten". Hoe meer appeltaart je op eet van een ander, hoe sneller zijn krachtenarsenaal is uitgeput.Remco1976 schreef:Appeltaart/gebak is toch verplicht bij toertochten ? Als je je bordje niet leeg hebt mag je niet verder.
Maar lekker blijft het