Voor al je afspraakjes

fietsmaatje gezocht omg leiden

teissie
Forum-lid

Gebruikersavatar teissie 01 jun 2012 12:41

Ik wist niet eens dat er een draadje was ;-)

Maar ik ben ook wel geïnteresseerd of er nog mensen zijn die in de omgeving van Leiden leuke rondjes rijden en misschien een keer samen willen rijden.
Ik rijd zelf vanuit Leiden (nou ja Zoeterwoude) het liefste helemaal om Leiden heen via Voorschoten - Wassenaar (Daar de duinen in) of Scheveningen - Katwijk - Noordwijk - Lisse - Roelofarendsveen - Hoogmade - Leiderdorp - Zoeterwoude. Dan heb ik zowel mooie asfalt op sommige stukken en stukje klimmen (kuch kuch, stelt niet zo veel voor) in de duinen. Ik hou wel van een beetje doorfietsen, maar ben nog geen superheld en fiets meestal met een gemiddelde van 31 km/u en een beetje.
Ja ik heb een fiets Tumblr

michiel831
Forum-lid

michiel831 04 jun 2012 21:04

Het lijkt me leuk om binnenkort ook eens met anderen te fietsen.

Ben zelf 20jr woon in leiden en ben net het fietsen aan het ontdekken. Ga morgen voor het eerst 61km fietsen wat voor mij nog best een afstand is.
Ik draai zelf wisseldienst dus kan de ene week door de week en andere week in het weekend juist goed fietsen.

Het lijkt me leuk om met anderen te fietsen en hier wat van te leren ook, ik vraag me alleen af of mijn niveau daar niet te laag voor is?
Het lijkt me juist leuk om met anderen ook verder te komen.

arthur35
Forum-lid

arthur35 07 jun 2012 16:55

michiel
alle begin is moeilijk hoor maar als je begint kan een ieder daar rekening mee houden, het is niet de bedoeling in een groepje mensen elkaar te lossen en de week later weer te zien :)
Gewoon een lekker tempo en een leuke route is al voldoende toch daarna kan men vanzelf aangeven wat men wil

geef maar aan wanneer en dan plannen we gewoon een datum

nog meerdere geinteresseerden?????

michiel831
Forum-lid

michiel831 13 jun 2012 18:29

Ben eindelijk weer eens vrij in het weekend en heb wel zin in een lekker rondje touren, zondag ziet er vooralsnog het mooiste uit maar kunnen we ook tegen die tijd even kijken.

timvis
Forum-lid

timvis 14 jun 2012 00:34

jullie zijn altijd welkom om een keer te komen meefietsen bij Swift..

de toerders rijden iedere zondag hun rondjes en je kunt aansluiten op ieder niveau, van 25km/h met pauzes t/m 38km/h volle bak...

michiel831
Forum-lid

michiel831 14 jun 2012 08:46

Ik ben dat inderdaad aan het overwegen, is het dan ook de bedoeling dat je daar een lidmaatschap aangaat als je dat vaker wil doen?

Verder vroeg ik me af of de baan op/aan de bult alleen voor clubfietsers toegankelijk is? Ik ken de baan al vrij goed omdat we met longboards er ook regelmatig op trainen met sliden/downhillen.

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 14 jun 2012 13:52

teissie schreef:Ik wist niet eens dat er een draadje was ;-)

Maar ik ben ook wel geïnteresseerd of er nog mensen zijn die in de omgeving van Leiden leuke rondjes rijden en misschien een keer samen willen rijden.
Ik rijd zelf vanuit Leiden (nou ja Zoeterwoude) het liefste helemaal om Leiden heen via Voorschoten - Wassenaar (Daar de duinen in) of Scheveningen - Katwijk - Noordwijk - Lisse - Roelofarendsveen - Hoogmade - Leiderdorp - Zoeterwoude. Dan heb ik zowel mooie asfalt op sommige stukken en stukje klimmen (kuch kuch, stelt niet zo veel voor) in de duinen. Ik hou wel van een beetje doorfietsen, maar ben nog geen superheld en fiets meestal met een gemiddelde van 31 km/u en een beetje.
Je kan ook een keertje met ons mee fietsen. We maken dit rondje ook vaak.
vaak fietsen we naar Bloemendaal, IJmuiden en via de Ringvaaart terug. Totaal 120 km.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

timvis
Forum-lid

timvis 16 jun 2012 21:47

michiel831 schreef:Ik ben dat inderdaad aan het overwegen, is het dan ook de bedoeling dat je daar een lidmaatschap aangaat als je dat vaker wil doen?
Als je elke week mee wilt fietsen is dat idd wel de bedoeling geloof ik... maar een keertje langskomen is vrijblijvend natuurlijk.
michiel831 schreef:Verder vroeg ik me af of de baan op/aan de bult alleen voor clubfietsers toegankelijk is? Ik ken de baan al vrij goed omdat we met longboards er ook regelmatig op trainen met sliden/downhillen.
Sommige dagen/avonden is het parcours gereserveerd voor onze trainingen, de overige tijd is het gewoon een park waar iedereen z'n rondjes kan maken

Waren jullie vorige week zaterdag toevallig ook aan het longboarden? Ik was er toen voor een fotoshoot voor Swift..

michiel831
Forum-lid

michiel831 17 jun 2012 10:25

ik ben toevallig al even niet meer geweest maar toevallig gisteren met een vriend afgesproken binnenkort eens te gaan. wel fiets mee natuurlijk kan ik hem mooi naar boven slepen, is gelijkeen mooie interval voor mij :)

Plaats reactie