Jan Janssen Classic zaterdag 23 juni
Ik sta ook ingeschreven voor de 150 km. Op de site van de organisatie staan GPS-files van de lussen maar niet van de complete route. Is die hetzelfde als vorig jaar? Zo ja, dan kan ik die hergebruiken. Of heeft iemand een handige manier om van die twee lussen één (Garmin-)route te maken?
-
- Forum-lid
Gewoon de .tcx files achter elkaar plakken en die als één file uploaden.
Ik heb deze tocht nu 2 keer gereden en hoop deze morgen voor een derde keer te rijden.brian schreef:Is deze tocht een aanrader? Hoe zit het met de drukte? File vorming op het fietspad?
Er gaan flink wat mensen mee wat het gemakkelijk maakt om een groepje van jouw snelheid te vinden. Pas de laatste kilometers als de andere afstanden bijvoegen wordt het wat drukker, maar ook dan vind ik het vaak goed te doen.
Maar ik heb dan ook geen target te zetten, dus ben snel tevreden als het weer maar goed is.
Weer thuis, heerlijk gefietst vandaag vanuit Wageningen, 156 km op de teller. Goed weer, goed uitgepijld, prima fietsdag.
Volgend jaar weer aanwezig.
Volgend jaar weer aanwezig.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
-
- Forum-lid
was een mooie en geslaagde toer, weer was ons gunstig gezind!
op welke site staan/komen de foto's die onderweg zijn gemaakt? ik dacht iets van leukefotos.nl maar die site bestaat niet.
op welke site staan/komen de foto's die onderweg zijn gemaakt? ik dacht iets van leukefotos.nl maar die site bestaat niet.
-
- Forum-lid HC
Vandaag de JJC gereden uiteindelijk 212 km op de teller, leuke tocht, gezellig druk maar niet te!
Foto's komen op staikopdefoto.nl
Foto's komen op staikopdefoto.nl
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!