Look
En in het echt vind ik Look(fietsen) nog mooier. ben niet zo van de grote slooping maar bij een Look kan ik het op een of andere manier wel hebben.
Wat me ook opvalt aan Look(frames) is de prachtige afwerking. @graven: snap dat je heel blij bent en ehh...veel fiets- en kijkplezier!
Wat me ook opvalt aan Look(frames) is de prachtige afwerking. @graven: snap dat je heel blij bent en ehh...veel fiets- en kijkplezier!
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Hier de mijne, compleet met de voor de wat langere tochten noodzakelijke 'toeters en bellen' (en het blijven schitterende fietsen, zelfs met 'waslijnen' ) :joe2007 schreef:ff dit topic weer eens omhoog kicken met mijn heerlijke toerfiets!...
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Ik denk ook dat dit merk zich zelf een dienst bewijst door zich vast te houden aan hun concept van o.a. jarenlang levering van frames met een hoogwaardige afwerking.
Fiets zelf al weer ruim 5 jaar met een Look kg461. Ben er zelf ook nog steeds helemaal gek van.
Het is voor my het ultieme tourframe. Rijd zo comfortabel als staal, en heeft toch ruim voldoende stijfheid. Daarnaast ben ik ook
een liefhebber van de klassiek ogende frames. Slanke buizen, mooie wishbone. Opvallende afwerking.
Bij dit frame 1 minpunt. De zadelpen klem. Klemt bij mij alleen goed bij een alu pen. Bij een carbo pen zakt hij steed iets weg.
En 1 x was de constructie vastgeroest. Dan heb je wel een probleem. Deze zadelpenboutjes zijn bijna nergens te krijgen. Gelukkig was er een mede forummer die er nog 1 had liggen. Ga er nog 1 voor de zekerheid kopen.
Denk erover om het frame in de winter een nieuw jasje te geven. De fiets is verder zo precies op maat dat ik denk ik niet snel een tweede zoals deze zal vinden.
Zal binnenkort een pic. plaatsen.
Het is voor my het ultieme tourframe. Rijd zo comfortabel als staal, en heeft toch ruim voldoende stijfheid. Daarnaast ben ik ook
een liefhebber van de klassiek ogende frames. Slanke buizen, mooie wishbone. Opvallende afwerking.
Bij dit frame 1 minpunt. De zadelpen klem. Klemt bij mij alleen goed bij een alu pen. Bij een carbo pen zakt hij steed iets weg.
En 1 x was de constructie vastgeroest. Dan heb je wel een probleem. Deze zadelpenboutjes zijn bijna nergens te krijgen. Gelukkig was er een mede forummer die er nog 1 had liggen. Ga er nog 1 voor de zekerheid kopen.
Denk erover om het frame in de winter een nieuw jasje te geven. De fiets is verder zo precies op maat dat ik denk ik niet snel een tweede zoals deze zal vinden.
Zal binnenkort een pic. plaatsen.
-
- Forum-lid
bigm schreef:XLkxlight schreef:Zo'n 595 is toch ook erg mooi!
ps welke maat is dit nou?
Wat is de afstand van je BB tot je zadel? Superfiets!
Triathlon is 3x meer fun!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag inhet echt gezien. Die stuurpencontructie is echt wel heel grof, terwijl look altijd zo mooi rank was.kxlight schreef:Nieuwe 2013 Look 675 :
Less is bore
Look , een mooie Look Bigm ! Mooie wielen heb je eronder gestoken , geeft goed moraal voor de zomer. Nu het weer nog , maar dat valt in het zuiden nog niet echt tegen.bigm schreef:update:
Infinito Aluminium/carbon clincher wielset 50 mm
Continental gp4000s banden
Fizik Antares versus zadel
speedplay pedalen
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless