Stealth bikes
mooie fiets! Alleen beetje jammer van de stand van de stuurpen... Maar ach als ie lekker fietst
- thestudent
- Forum-lid HC
Volgens mij valt het wel mee met de stand van de stuurpen, en 1cm spacers is zo niet nodig. Lekker fietsje hoor.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Josken schreef:Ik had hem al in de Canyon-topic geplaatst, maar ik denk dat mijn bike (op de Mavic-stickers na misschien) hier zeker niet zal misstaan
By kharmanist at 2012-02-24
Welke maat is dit eig?
koga miyata full pro carbolite
-
- Forum-lid
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... &start=345" onclick="window.open(this.href);return false;
aardig stealthy al zeg ik het zelf. De bidons doen er afbreuk aan.
aardig stealthy al zeg ik het zelf. De bidons doen er afbreuk aan.
Ik ben ook bezig om mijn mat zwarte fiets zo zwart mogelijk te maken/houden.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe zadelpen. Op de 3T na kan ik geen gehele zwarte vinden. Hebben jullie nog suggesties?
Ik heb op andere onderdelen geprobeerd de decals te verwijderen maar dat gaat erg moeizaam dus die kant wil ik niet op. Liever een compleet zwarte zadelpen.
Bedankt!
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe zadelpen. Op de 3T na kan ik geen gehele zwarte vinden. Hebben jullie nog suggesties?
Ik heb op andere onderdelen geprobeerd de decals te verwijderen maar dat gaat erg moeizaam dus die kant wil ik niet op. Liever een compleet zwarte zadelpen.
Bedankt!
-
- Forum-lid
Wat staan je brifters hoog op het stuur?
Vreemde zadelkeuze dan
Die is ook van carbon Maar dan met een riant leren laagje erover.lvgh schreef:Vreemde zadelkeuze dan
Het zadel heb ik van mijn vorige fiets overgezet. Net nieuw en zit beroerd lekker. Daarnaast is de mat glans verhouding in het echt wat minder groot en komt de wit rode belijning subtiel overeen met de lijnen op de cranks.
Uiteraard is ie in het echt nog mooier
Thanks. Ik moet het stuur inderdaad nog iets naar beneden draaien.yoda schreef:Mooie fiets!! Misschien komt het door de oto maar staat stuur niet een beetje vreemd?