Garmin Edge 800
-
- Forum-lid
Zegt de man dat elke uur van de dag op een forum doorbrengt over een fiets gps :d
Kan je van het hoogtemeterscherm ook de Y-as aanpassen? Ik krijg alleen de X-as aangepast. Wat ik doe weet ik niet. Ik druk gewoon ergens op het schermpje en floep, verschijnt er een plus en min.
In de handleiding staat hier helemaal niets over vermeld.
Straks weer lekker crossen
X-as aanpassen: rechtonder op de x-as schaal drukken en aanpassen.skippy schreef:Kan je van het hoogtemeterscherm ook de Y-as aanpassen? Ik krijg alleen de X-as aangepast. Wat ik doe weet ik niet. Ik druk gewoon ergens op het schermpje en floep, verschijnt er een plus en min.
Y-as aanpassen: linksboven op de y-as schaal drukken en aanpassen.
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
Bij de Action voor 1,49 euro. Wel even op maat knippen. Werkt prima!!wouterf schreef:Wat is nu een goede, duurzame en goed bestelbare/leverbare screen protector voor de 800? En waar te krijgen?
Klik hier voor afbeelding
http://www.bikels.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Afgelopen weekend heb ik de Maratona dles Dolomites vanuit Corvarra Italië gefietst. Hierbij heb ik drie dagen problemen gehad met mijn garmin edge 800 (7 weken oud). Het apparaat registreerde zeer vaak geen snelheid en afstand. Als automatisch pauze aan stond ging het apparaat vaak op pauze om vervolgens weer de registratie te hervatten. Ik heb een paar keer de fabrieksinstellingen hersteld, zonder resultaat. In Nederland geen problemen ervaren, 5 weken geleden in Italië werkt het ook al niet goed. Heeft iemand een oplossing of moet ik met het apparaat terug naar de winkel?
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1
Specialized Crux X1
Gebruikte je toevallig de sensor?
Wat werkt dan beter via de (cadans)sensor of via de gps? Ik zou zeggen dat de gps nauwkeuriger zou moeten zijn. En hoe komt het dat apparaat in Nederland wel goed werkt en in Italië niet. Magneet en dergelijke had ik al geïnstalleerd.RuudjeV schreef:De cadanssensor is ook een snelheidsmeter; magneetje op een spaak van het achterwiel plaatsen. Misschien dat ie het dan robuuster gaat doen?
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1
Specialized Crux X1