Power 2 Max
-
- Forum-lid
Zie website, maar duurste incl. crank kost €990 excl. verzendkosten.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Ja, ik rijd er ondertussen ongeveer een maandje mee rond. Weinig problemen mee gekend. Vermogensmeter wordt vrijwel direct herkend door mijn Edge 500.
Enige kleine nadeeltje aan de vermogensmeter: De batterij van de vermogensmeter gaat blijkbaar aan tijdens reizen. Als je dus lange reizen maakt met de fiets in/op de auto: Even de batterij verwijderen.
Verder een prima vermogensmeter die nog enigszins betaalbaar is.
Enige kleine nadeeltje aan de vermogensmeter: De batterij van de vermogensmeter gaat blijkbaar aan tijdens reizen. Als je dus lange reizen maakt met de fiets in/op de auto: Even de batterij verwijderen.
Verder een prima vermogensmeter die nog enigszins betaalbaar is.
Ik denk inderdaad dat Power2max dit doet. Ik heb zelf de Rotor crank erbij besteld via power2max.
Overigens kreeg ik de crank en de sensor ook los opgestuurd, maar het in elkaar zetten spreekt allemaal voor zichzelf.
Als je twijfelt: Stuur even een mail, je hebt binnen 24 uur een antwoord.
Overigens kreeg ik de crank en de sensor ook los opgestuurd, maar het in elkaar zetten spreekt allemaal voor zichzelf.
Als je twijfelt: Stuur even een mail, je hebt binnen 24 uur een antwoord.
Prijzen stijgen volgens mij niet. Sensor kost 720 Euro. Dat was 690, maar ze hebben er een stuk gereedschap aan toegevoegd voor 30 Euro. Inclusief crank ben je wel wat meer kwijt ja, maar dat is logisch...
Ik ben wel benieuwd of iemand al eens een vergelijking heeft gemaakt tussen de gemeten vermogens van een power2max en een powertap?
Probleem met het beoordelen van een product als power2max is dat je graag zeker wil weten dat hij duurzaam (over de duur van een rit en over de duur van de seizoenen) betrouwbare metingen uitvoert. Dan kunnen we nu nog lastig vaststellen.
Ik ben wel benieuwd of iemand al eens een vergelijking heeft gemaakt tussen de gemeten vermogens van een power2max en een powertap?
Probleem met het beoordelen van een product als power2max is dat je graag zeker wil weten dat hij duurzaam (over de duur van een rit en over de duur van de seizoenen) betrouwbare metingen uitvoert. Dan kunnen we nu nog lastig vaststellen.