Het grote OAKLEY topic
Lijkt me wel, ze zijn de grootste van NL op Oakley gebied. Maar je kunt altijd even bellen.
Ik ben voor de Flak Jacket XLJ in volledig zwart gegaan. Low profile frame en zit bovendien erg fijn.
Incl tax heb ik 160 dollar moeten aftikken.
Trouwens, wat is zo'n Jawbone verschrikkelijk lelijk zeg. Is dat niet het populairste model?
Incl tax heb ik 160 dollar moeten aftikken.
Trouwens, wat is zo'n Jawbone verschrikkelijk lelijk zeg. Is dat niet het populairste model?
-
- Forum-lid
3 weken geleden ook maar weer eens een nieuwe oakley gekocht. Na 2 casual brillen nu eindelijk ook een sportbril.
Het is de Radar path matte White(witte earsocks) geworden die standaard geleverd wordt met jade iridium lens. Maar dankzij de service van Jan brinkmans optiek in nederweert. De winkel achter webshop zonnebrillenshop.nl deze lens in kunnen ruilen tegen een Ice iridium lens. Foto's volgen
Het is de Radar path matte White(witte earsocks) geworden die standaard geleverd wordt met jade iridium lens. Maar dankzij de service van Jan brinkmans optiek in nederweert. De winkel achter webshop zonnebrillenshop.nl deze lens in kunnen ruilen tegen een Ice iridium lens. Foto's volgen
Een "gebruikte" Radar Custom gekocht op dit forum.
Wat heet gebruikt, dat ding is 99,9999999% nieuw, 1 klein krasje in het glas mag beslist geen naam hebben.
Wat heet gebruikt, dat ding is 99,9999999% nieuw, 1 klein krasje in het glas mag beslist geen naam hebben.
Laatst gewijzigd door robzie op 25 aug 2012 14:32, 3 keer totaal gewijzigd.
2 vraagjes
Went de bleke tint van het frame aan de onderzijde?
Is er nog een aanrader qua lenssamenstelling die een leuke toevoeging kan zijn?[/quote]
Wat bedoel je met 'bleke tint aan de onderzijde' ?
Qua lenzen in een Livestrong heb je imo niet veel keuze, daar je met het zwarte en het gele zit in het frame.
In een wit frame past echter alles[/quote]
Bleke tint: De gele Jaws aan de onderzijde, maar ze wennen stilletjes aan.
Neen, qua lens is er inderdaad geen keuze. Maar ik zou een lenstype tussen deze 2 in. Daarom dat ik vroeg naar suggesties die een mooie aanvulling zouden kunnen betekenen...
Went de bleke tint van het frame aan de onderzijde?
Is er nog een aanrader qua lenssamenstelling die een leuke toevoeging kan zijn?[/quote]
Wat bedoel je met 'bleke tint aan de onderzijde' ?
Qua lenzen in een Livestrong heb je imo niet veel keuze, daar je met het zwarte en het gele zit in het frame.
In een wit frame past echter alles[/quote]
Bleke tint: De gele Jaws aan de onderzijde, maar ze wennen stilletjes aan.
Neen, qua lens is er inderdaad geen keuze. Maar ik zou een lenstype tussen deze 2 in. Daarom dat ik vroeg naar suggesties die een mooie aanvulling zouden kunnen betekenen...
-
- Forum-lid
Ik had voor mijzelf het doel gesteld om mijn HBO propedeuse in 1 jaar zonder herkansingen te halen. Als dat lukte zou ik mijzelf de eerste Oakley cadeau doen. En dat is gelukt!
Deze week ga ik bij Dave van Dam in Stolwijk mijn Custom Rader bestellen. En hij gaat er zeer waarschijnlijk zo uitzien:
Frame: Polished White
Icons: Team White
Earsocks: White
Ik twijfel alleen nog tussen de lenzen. Standaard black iridium kan natuurlijk altijd, maar er zijn ook nog: Fire Iridium, Gold Iridium en Positive Red Iridium. Een van die 3 laatste lenzen valt natuurlijk lekker op, en past ook wel bij mijn clubkleding.
Uiteraard ga ik ook in de winkel nog even in het echt kijken, maar hebben de ervaringsdeskundigen misschien alvast een mening? Sowieso over wat in het echt het mooiste eruit komt, maar misschien zijn er ook verschillen qua zicht? Wat werkt het beste?
Deze week ga ik bij Dave van Dam in Stolwijk mijn Custom Rader bestellen. En hij gaat er zeer waarschijnlijk zo uitzien:
Frame: Polished White
Icons: Team White
Earsocks: White
Ik twijfel alleen nog tussen de lenzen. Standaard black iridium kan natuurlijk altijd, maar er zijn ook nog: Fire Iridium, Gold Iridium en Positive Red Iridium. Een van die 3 laatste lenzen valt natuurlijk lekker op, en past ook wel bij mijn clubkleding.
Uiteraard ga ik ook in de winkel nog even in het echt kijken, maar hebben de ervaringsdeskundigen misschien alvast een mening? Sowieso over wat in het echt het mooiste eruit komt, maar misschien zijn er ook verschillen qua zicht? Wat werkt het beste?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar ook al e.e.a. besteld. Altijd erg snel geholpen en spullen verzonden.havana schreef:
sportbrillenshop.nl.
Gefeli met de aankoop natuurlijk
Less is bore
Gold iri valt helemaal niet op. Wel een erg fijne lens IMHO.evrieselaar schreef:maar er zijn ook nog: Fire Iridium, Gold Iridium en Positive Red Iridium. Een van die 3 laatste lenzen valt natuurlijk lekker op, en past ook wel bij mijn clubkleding.
Super lens! Geeft prachtig contrast, eigenlijk de enige reden dat ik hem gekocht heb, nodig had ik hem niet .En haalt kleuren erg mooi op. Kan vanaf flauw zonnetje tot redelijk zonnig, bij echt felle zon (daarvoor moet je alleen wel op vakantie ) verduistert ie niet goed genoeg, daarvoor heb ik mijn Ice iridium.litespeed schreef:Gold iri valt helemaal niet op. Wel een erg fijne lens IMHO.evrieselaar schreef:maar er zijn ook nog: Fire Iridium, Gold Iridium en Positive Red Iridium. Een van die 3 laatste lenzen valt natuurlijk lekker op, en past ook wel bij mijn clubkleding.
Fire iridium vind ik er niet zo mooi uitzien en de verkleuring als je erdoorheen kijkt vind ik ook niet fijn (beetje bruinig).
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid
Bedankt voor de tips! Ik laat weten wat het geworden is zodra ik hem heb, uiteraard met foto's!