Hallo,
Mijn naam is David Bender, ik ben samen met een vriend van mij het bedrijf We-Recycle begonnen. Het is een kleine shop op het surfdorp F.A.S.T in Scheveningen (http://www.fastthehague.com" onclick="window.open(this.href);return false;). We zijn tot nu een fietsverhuur die af en toe een fiets repareert. We-Recycle maakt alleen gebruik van oude 'waardeloze' fietsen die we van het begin tot het einde helemaal opknappen. Daardoor kunnen we garanderen dat we goede fietsen hebben.
We willen ons nu gaan focussen op het verkopen van fietsen, we willen zorgen dat we mooie aparte fietsen hebben. Het moet echt een We-Recycle lijn worden. Deze fietsen zullen doormiddel van een groot evenement geveild worden door ons zelf. Ook willen we in opdracht promotie fietsen maken voor bedrijven. Hier is al interesse in getoond door bedrijven.
We zijn opzoek naar iemand:
- Die creatief is en goed goed fietsen kan maken, lassen komt ook erg goed uit.
- Die flexibel is, ook qua werktijden.
- In Den Haag woont.
Aangezien we een jong bedrijf zijn en dit een beginnend concept is, kunnen we nog niet heel veel uren aanbieden, we moeten eerst kijken of dit aanslaat. We kunnen er ook altijd samen uitkomen met een regeling.
Spreekt dit je aan en zoek je een baan, aarzel dan niet ons te mailen of bellen. Neem ook een kijkje op de website (die nog wel moet aangepast worden aan het nieuwe concept).
Met vriendelijke groeten,
David Bender
http://www.we-re-cycle.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
info@we-re-cycle.nl
We-Recycle bedrijf zoekt fietsenmaker.
-
- Forum-lid
- Contact
Laatst gewijzigd door We-Recycle op 09 jul 2012 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mooi initiatief.
Ik wens jullie alle succes toe.
Laat dat "jong" uit de voorwaarden er even uit, voor hetzelfde geld laten jullie iemand jong van hart, met briljante ideeën en ruime ervaring zo wel schieten.
Zelf geen interesse in de job, ik woon iets te ver
Laat dat "jong" uit de voorwaarden er even uit, voor hetzelfde geld laten jullie iemand jong van hart, met briljante ideeën en ruime ervaring zo wel schieten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
- Contact
Bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk, Iedereen kan reageren. We wachten af op een reactie.
Mvg,
David Bender
Mvg,
David Bender
Sterker nog, volgens mij mag je dat niet eens vragen. (ik zou het dus ook even schrappen uit je vacature)lcsmt schreef:Mooi initiatief.
A bad day on the bike is better than a good day at work.