welke arm- en beenwarmers
Hallo,
Ben sinds dit jaar aan het fietsen en zou voor de frisse ochtenden een paar arm- en beenwarmers willen aanschaffen. Zal ze waarschijnlijk aanschaffen bij wiggle
Hebben jullie tips waar ik op moet letten?
Lycra of roubaix stof(zou met fleece binnenzijde zijn)?
beenwarmers met of zonder rits?
Voor de beenwarmers, nemen jullie dan dezelfde maat als jullie bibshort?
Ervaring met de sugoi subzero of midzero? met het merk dhb?
alvast bedankt
Ben sinds dit jaar aan het fietsen en zou voor de frisse ochtenden een paar arm- en beenwarmers willen aanschaffen. Zal ze waarschijnlijk aanschaffen bij wiggle
Hebben jullie tips waar ik op moet letten?
Lycra of roubaix stof(zou met fleece binnenzijde zijn)?
beenwarmers met of zonder rits?
Voor de beenwarmers, nemen jullie dan dezelfde maat als jullie bibshort?
Ervaring met de sugoi subzero of midzero? met het merk dhb?
alvast bedankt
Ik heb de arm en beenstukken van BBB gekocht in Vlaardingen Bike2Build. Als het te koud is en blijft gedurende de rit trek ik liever een shirt met lange mouw aan.
Ze zijn goed warm.
Ervaringen met de andere merken heb ik niet voor je
Succes met zoeken.
Ze zijn goed warm.
Ervaringen met de andere merken heb ik niet voor je
Succes met zoeken.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Been-, knie- en armwarmers van Bio Racer in "Roubaix" stof.
Sluiten goed aan, zijn warm en kunnen goed tegen de wasmachine.
En wat ook belangrijk kan zijn, ze zijn niet erg duur.
Vermarc en Sportful heb ik ook, maar nog niet zo lang om daar een goed oordeel over te kunnen geven.
Waarom koop je deze niet bij je FM, kan je ze eerst passen en dan pas kopen. Prijsverschil zal niet zo immens zijn dat je daar voor op internet moet kopen.
Sluiten goed aan, zijn warm en kunnen goed tegen de wasmachine.
En wat ook belangrijk kan zijn, ze zijn niet erg duur.
Vermarc en Sportful heb ik ook, maar nog niet zo lang om daar een goed oordeel over te kunnen geven.
Waarom koop je deze niet bij je FM, kan je ze eerst passen en dan pas kopen. Prijsverschil zal niet zo immens zijn dat je daar voor op internet moet kopen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Ik heb ook goede ervaringen met bio-racer, beenwarmers zonder rits.
Onderzoek:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=48118" onclick="window.open(this.href);return false;
Hulp wordt zeer gewaardeerd!
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=48118" onclick="window.open(this.href);return false;
Hulp wordt zeer gewaardeerd!
ik heb pas een paar craft armwarmers gekocht, na veel merken geprobeerd kwamen deze bij mij als beste uit de bus.
Ik heb redelijk lange armen en niet al te dik, dus veel warmers zaten of een beetje lubberig of strak en te kort.
craft dus voor mij.
Ik heb redelijk lange armen en niet al te dik, dus veel warmers zaten of een beetje lubberig of strak en te kort.
craft dus voor mij.
rsvfrank schreef:ik heb pas een paar craft armwarmers gekocht, na veel merken geprobeerd kwamen deze bij mij als beste uit de bus.
craft dus voor mij.
Hetzelfde hier. Heb ook vrij lange en dunne armen, maar de Craft armstukken zitten perfect. Zakken nauwelijks af.
Goede ervaringen met AGU en Craft. Internet is het goedkoopste, maar wordt het duurste als je je arm en of beenstukken retour moet sturen vanwege een verkeerde maat. FM is aan te raden vanwege het passen en advies.
Cube is good for you!
-
- Forum-lid
Ik heb de arm- en beenstukken van Sportful. Deze zitten comfortabel. Ze zijn licht gevoerd met een fleece achtig materiaal. Ze zijn er in de kleuren zwart, wit, rood en blauw. Er zitten ook reflecterende logo's op. Zo val je extra op.
Trek 1.5 2010 | Specialized BG Comp Road Shoe | Giro Atmos Blue/White | Adidas Evil Eye Pro S | Team Saxo Bank Teamwear 2010 | Team Saxo Bank Tinkoff Teamwear 2013| Astana Teamwear 2010 | Bontrager Node 2.0 | Tacx Booster | Tacx T3050 Spider Team |
Mijn armstukken zijn van AGU, bevallen goed. Ook met een soort fleece aan de binen zijde.
Beenstukken zijn van Santini en zijn ook goed te doen.
Passen is inderdaad geen overbodige luxe!
Beenstukken zijn van Santini en zijn ook goed te doen.
Passen is inderdaad geen overbodige luxe!
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.