Van Nicholas? 105/Ultegra?
Kijk eens naar de fiets van forumlid Litespeed voor inspiratie.... * kwijl *
Ok Ok, dank voor jullie meningen. Denk dat ik voor een Van Nicholas ga.
Dan nog de vraag: Euros of Mistral. Scheelt 500,- daar zit SRAM Apex op. Wat wasbeer2006 schrijft: Apex mooier dan shimano, maar hoe zit het qua kwaliteit?
En @havana, hoe zie ik de fiets van Litespeed?
Dan nog de vraag: Euros of Mistral. Scheelt 500,- daar zit SRAM Apex op. Wat wasbeer2006 schrijft: Apex mooier dan shimano, maar hoe zit het qua kwaliteit?
Het verschil van € 500 zou ik persoonlijk besteden aan; "nog betere schoenen, broek, helm etc."kempovic schreef:Ok Ok, dank voor jullie meningen. Denk dat ik voor een Van Nicholas ga.
Dan nog de vraag: Euros of Mistral. Scheelt 500,- daar zit SRAM Apex op.
Het kwaliteitverschil van deze voel je als eerste, nog voordat je op welk eender fiets je ook zit.
En een "mooiere persoonlijke aankleding" geeft je extra moraal
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
+1 die Shimano Cranks van de huidige generatie zijn spuuglelijk en zullen de Van Nicholas er niet mooier op maken!wasbeer2006 schreef:Als je een Van nicholas mooi vind moet je dat gewoon kopen!
Wat mij betrfet niet eens kijken bij Cube en Cannondale, alhoewel Cube ook wel een aardig tita frame heeft.
Ik wil je niet nog meer keuze stress geven maar ik vind persoonlijk een sram groep of campa een stuk beter staan onder een wat klassiek tita frame.
Met name de shimano crank vind ik geen gezicht op een titaframe. Mooie FSA SLK ipv ultergra?
Als een ultegra 450 meer kost zou ik hem met 105 kopen de 105 eraf schroeven en daar een sram force groep op kanllen, maargoed dan gaan we weer naar de persoonlijke meningen
Een mooie Campa groep, zal het frame meer eer aandoen.
Neeneeneenee!!! Campa cranks en SRAM cranks zijn pas echt spuuglelijk!kiekeboeboe schreef:+1 die Shimano Cranks van de huidige generatie zijn spuuglelijk en zullen de Van Nicholas er niet mooier op maken!
Oftewel.... Kies wat je zelf het mooist vindt en laat esthetische zaken niet aan je forumgenoten over.....
Als je er maar Shimano opzet.....
Kijk even in het titanium-topic in de categorie "Racefietsen".kempovic schreef:Ok Ok, dank voor jullie meningen. Denk dat ik voor een Van Nicholas ga.
-
- Forum-lid HC
Edwin, je weet dat ik echt geen campa fan ben, maar op een titanium staat dat toch veel beter dan die licht metalen velgen met tandjesedwin01 schreef:Neeneeneenee!!! Campa cranks en SRAM cranks zijn pas echt spuuglelijk!kiekeboeboe schreef:+1 die Shimano Cranks van de huidige generatie zijn spuuglelijk en zullen de Van Nicholas er niet mooier op maken!
Oftewel.... Kies wat je zelf het mooist vindt en laat esthetische zaken niet aan je forumgenoten over.....
+1wasbeer2006 schreef:Edwin, je weet dat ik echt geen campa fan ben, maar op een titanium staat dat toch veel beter dan die licht metalen velgen met tandjesedwin01 schreef:Neeneeneenee!!! Campa cranks en SRAM cranks zijn pas echt spuuglelijk!kiekeboeboe schreef:+1 die Shimano Cranks van de huidige generatie zijn spuuglelijk en zullen de Van Nicholas er niet mooier op maken!
Goed, het is me duidelijk dat jullie tegengestelde persoonlijke smaak hebben, nog een reden om zelf extra kritisch naar de groep te kijken.
Maar als ik voor de Mistral ga (en daar begint het op te lijken), heb ik geen keus, dan wordt het SRAM Apex.
Dan de wielen. Wat zouden jullie doen als je kon kiezen tussen Mavic Aksium en Easton Aero’s? Grote verschillen? Benieuwd naar jullie mening!
Maar als ik voor de Mistral ga (en daar begint het op te lijken), heb ik geen keus, dan wordt het SRAM Apex.
Dan de wielen. Wat zouden jullie doen als je kon kiezen tussen Mavic Aksium en Easton Aero’s? Grote verschillen? Benieuwd naar jullie mening!
Had jij gedacht dat we hier met z'n allen maar (g)één smaak hadden?
Zo zal je voor de wielen ook een verschil aan antwoorden krijgen.
Mijn ervaring met de Aksiums was dat ze niet echt winterbestendig waren.
Na een jaar was het achterwiel op.
Met de Eastons geen ervaring.
Zo zal je voor de wielen ook een verschil aan antwoorden krijgen.
Mijn ervaring met de Aksiums was dat ze niet echt winterbestendig waren.
Na een jaar was het achterwiel op.
Met de Eastons geen ervaring.