Specialized
-
- Forum-lid
Mijn nieuwe Roubaix.
Alleen zit nu een S-Works crankset op terwijl ik de Red 2012 besteld heb.
Nu twijfel ik wat mooier kwa looks is.
Hoor graag jullie reacties
Specialized S-Works Roubaix SL3
Specialized Epic Expert
Specialized Epic Expert
Aubspeedster356 schreef:Alleen zit nu een S-Works crankset op terwijl ik de Red 2012 besteld heb.
Nu twijfel ik wat mooier kwa looks is. Hoor graag jullie reacties
Ik zou voor de Red gaan: een complete groep op je fiets en de tandwielen van dit crankstel zijn ugly Alhoewel Sram Red 2012 ook discutabele tandwielen heeft* Verder veel plezier ermee
Edit: bedacht me net dat er wat problemen waren met crankstellen bij Specialized, ik weet niet of dit opgelost is?
* je bent in het bezit van de nieuwe Sram red groep; http://www.sram.com/sram/road/family/sram-red-_-2012" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Addict R1
- enrico-s-works
- Forum-lid
Vind persoonlijk de crankarmen mooier van de Specialized
crank. Ben niet zo kapot van de kettingbladen.
Ik heb hiervoor de Red bladen genomen (2011 omdat ik
mooier vind). Eindresultaat voor mij perfect.
crank. Ben niet zo kapot van de kettingbladen.
Ik heb hiervoor de Red bladen genomen (2011 omdat ik
mooier vind). Eindresultaat voor mij perfect.
Kwam deze online tegen, Specialized Venge Tom Boonen limited edition. Vind het een mooie kleuren combinatie, en ook de details zijn erg fraai.
Linkje waar ook nog een bijpassend zadel en helm staan: http://www.roadbikeaction.com/Tech-Feat ... art-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Linkje waar ook nog een bijpassend zadel en helm staan: http://www.roadbikeaction.com/Tech-Feat ... art-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet niet of hier mensen zijn met ervaring maar heb een vraagje. Ik wil eigenlijk gaan "down"graden van een tarmac SL3 s-works naar 'n tarmac SL3 pro. Ga ik hier veel van merken? En dan met name als ik hiermee ga koersen,
ga ik dan het gemis van de BB30 bracket merken, wellicht bij de kortere criteriums? Heb weleens gehoord dat ie op het vlakke wat slapper aanvoelt dan 'n S-works. Iemand ervaring??
ga ik dan het gemis van de BB30 bracket merken, wellicht bij de kortere criteriums? Heb weleens gehoord dat ie op het vlakke wat slapper aanvoelt dan 'n S-works. Iemand ervaring??
Do not CROSS the road!
- boswielrenner
- Forum-lid
@Zorba: Waarom downgraden van S-works naar Pro frame. Ik begrijp dat niet. S-works frame is stijver en beter. De S-works zijn juist bedoeld om te racen. Waarom wil je downgraden?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tja wat zeggen zo ook alweer hé, don't race what you can't replace.... Ik ben dit jaar fanatieker gaan koersen en vind de s-works net iets te prijzig om tegen de grond aan te smijten. En m'n slecht weer fiets is psychisch weer net te zwaar en te lomp om mee te koersen dus heb het idee om een andere koerfiets op te gaan bouwen die ik zowel met klinkercriteriums als met regenval zonder enige wrang durf in te zetten. Ben dus wat aan het rondneuzen voor 'n Tarmac Pro, 'n Canyon CF of 'n Apex Flare / Soniq... (en van de Tarmac ben ik zeker dat ie me goed past)boswielrenner schreef:@Zorba: Waarom downgraden van S-works naar Pro frame. Ik begrijp dat niet. S-works frame is stijver en beter. De S-works zijn juist bedoeld om te racen. Waarom wil je downgraden?
Do not CROSS the road!
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik zou dan de S-works houden en een nieuwe of gebruikt Tarmac frame voor je slecht weer fiets kopen. Ga je daar mee koersen en met je s-works trainen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Ik zou eens gaan zoeken naar een oude S-works van aluminium. Carbon zal best heel hip zijn maar zeker voor criteriums was dat frame minstens even goed als een SL3 of Venge....
Als je ze al tegen komt zijn ze zeer betaalbaar en hun geld meer dan waard.
Als je ze al tegen komt zijn ze zeer betaalbaar en hun geld meer dan waard.