Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Ik heb de Radarlock nu een weekje. Bevalt goed. De pasvorm is hetzelfde als de oude Radar.
De lenzen van de oude Radar kunnen in principe in de Radarlock (hij blijft zitten), al past dit niet heel mooi.
De lenzen van de Radarlock kunnen niet in de oude Radar omdat deze een "haakje" hebben aan de zijkant.
Binnenkort fotos!
De lenzen van de oude Radar kunnen in principe in de Radarlock (hij blijft zitten), al past dit niet heel mooi.
De lenzen van de Radarlock kunnen niet in de oude Radar omdat deze een "haakje" hebben aan de zijkant.
Binnenkort fotos!
- daniel1975
- Forum-lid HC
In Italie nog ff een fives squared op de kop getikt. Lekker casual brilletje voor in de auto.
Less is bore
Weet iemand een winkel in Den Bosch e.o. met een redelijk Oakley assortiment? Wil een radar lock op internet gaan customizen, maar wil toch eerst wat modelletjes zien en passen wat betreft lens (of de pitch niet op wang steunt)
alvast bedankt
alvast bedankt
VeeDeeBee
-
- Forum-lid
Ik ben niet de allergrootste Oakley kenner, maar volgens mij kan je een Radar Lock nog niet customizen? In ieder geval niet via de Oakley site
in den bosch zitten 2 dealers, optiek van warmerdam in de ridderstraat en hofstede optien in de hinthammerstraat.veedeebee schreef:Weet iemand een winkel in Den Bosch e.o. met een redelijk Oakley assortiment? Wil een radar lock op internet gaan customizen, maar wil toch eerst wat modelletjes zien en passen wat betreft lens (of de pitch niet op wang steunt)
alvast bedankt
radarlock kan pas in sept gecustomised worden.
-
- Forum-lid
En mijn eerste Oakley is een feit! Blij mee!
Uiteindelijk een mat wit frame geworden met een red iridium lens. Mooi spul!
Uiteindelijk een mat wit frame geworden met een red iridium lens. Mooi spul!
Ik ben er vandaag ook even langst geweest , en qua service kennen ze elders veel leren. Ik heb gekeken naar de Jawbone en de Split jacket waarbij de Split jacket mijn voorkeur heeft. Past ook uitstekend bij mijn kop dus dat is ook een voordeel. Alleen toen kwam het prijsje voor een Split jacket + transition galzen ( meekleurend in Jade iridium ) ... Pfff €600,- best een stevig bedrag dus voor een bril op sterkte. Ik ga er dus nog even een nachtje overslapen , en mijn vrouw bewerken .... Hahahahhavana schreef:Ik hoor ook (weer) blij de club!
Vanmiddag eventjes naar Optiek de Jong in Wolvega gereden (dat is de winkel achter sportbrillenshop.nl). Erg vriendelijk geholpen en wat hebben ze daar een collectie.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Heeft er iemand ervaring met de G40 lens?
-
- Forum-lid
Ik heb de G40 nu een weekje, in mijn nieuwe Radarlock. Hij is volgens mij redelijk all round. Voor de avonden kun je beter de Yellow lens hebben volgens mij. Voor se zonnige dagen zijn er ook betere lenzen. Op de grijze dagen (Nederlands weer) is de lens perfect.
Vandaag mijn Oakley Split Jacket besteld , en het is geworden :
Split Jacket , matt black
Emerald Iridium Transisions op sterkte
Kost wat , maar dan heb je ook wat. Trouwens zijn de prijzen in het land van de Olympische Spelen 2012 een stuk voordeliger dan hier.
Split Jacket , matt black
Emerald Iridium Transisions op sterkte
Kost wat , maar dan heb je ook wat. Trouwens zijn de prijzen in het land van de Olympische Spelen 2012 een stuk voordeliger dan hier.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Vraag me af wanneer de custom radarlock's komen. Op de OS al genoeg leuke kleurtjes gezien!
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia