Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Kuota, carbon tijdritvoorwiel en kleding
Kuota KOM 2010 Limited Edition
Op deze fiets is iets minder dan een half jaar gefietst, 5000km. Er is niet mee gevallen, wel zitten er op de lak hier en daar wat gebruikssporen (voornamelijk van vervoer). Fiets gaat zonder wielen weg.
Frame: KOM 2010 Limited Edition (M)
Groep: Volledig Dura Ace 7900
Zadelpen: Kuota
Stuurpen: Easton EA90 (130mm)
Stuur: Easton EA70 (44cm c-c)
Pedalen: Dura Ace
Zadel: Selle Italia SLR
Bidonhouders: Elite (Fiberglass)
Kettinggeleider (zwart) van Far & Near geinstalleerd
Het crankstel heeft nog minder kilometers gereden dan de rest van de fiets omdat ik ook met een SRM crankstel heb gereden.
Vraagprijs: verlaagd naar 1800E
Originele fotos op aanvraag
73mm hoog tube voorwiel
Ideaal voor tijdritten. Het wiel komt met snelspanner en 2 smalle (19mm) tijdrittubes. Dit alles voor 300 euro. Kijk op http://www.3sixtydeg.com voor meer informatie over het wiel.
Easton EC90SLX --- Gereserveerd!
Ook een gloednieuwe Easton carbon wielset in de aanbieding, de EC90SLX (lage carbon tubewielen). Ideale wielen voor allround gebruik, heerlijk licht en aerodynamisch genoeg door het lage aantal spaken. Vraagprijs slechts 700 euro, adviesverkoopprijs is 2000 euro.
Chiba zomerhandschoenen L
Een set Chiba Competition zomerhandschoenen. Nooit gebruikt (ploeg had geen grotere), in originele verpakking. Hoge kwaliteit handschoenen, gelpads op handpalm, lusjes aan de vingers voor het uittrekken van de handschoenen, gepolsterde duim om gezicht mee schoon te vegen, reflecterende banden. Magen weg voor 15 euro incl verzenden
Santini XS armstukken
Grijze armstukken van Santini in de maat XS. Naden zijn nog netjes en ook de grippers bovenaan in goede staat. Mogen weg voor 8 euro incl. verzenden
Op deze fiets is iets minder dan een half jaar gefietst, 5000km. Er is niet mee gevallen, wel zitten er op de lak hier en daar wat gebruikssporen (voornamelijk van vervoer). Fiets gaat zonder wielen weg.
Frame: KOM 2010 Limited Edition (M)
Groep: Volledig Dura Ace 7900
Zadelpen: Kuota
Stuurpen: Easton EA90 (130mm)
Stuur: Easton EA70 (44cm c-c)
Pedalen: Dura Ace
Zadel: Selle Italia SLR
Bidonhouders: Elite (Fiberglass)
Kettinggeleider (zwart) van Far & Near geinstalleerd
Het crankstel heeft nog minder kilometers gereden dan de rest van de fiets omdat ik ook met een SRM crankstel heb gereden.
Vraagprijs: verlaagd naar 1800E
Originele fotos op aanvraag
73mm hoog tube voorwiel
Ideaal voor tijdritten. Het wiel komt met snelspanner en 2 smalle (19mm) tijdrittubes. Dit alles voor 300 euro. Kijk op http://www.3sixtydeg.com voor meer informatie over het wiel.
Easton EC90SLX --- Gereserveerd!
Ook een gloednieuwe Easton carbon wielset in de aanbieding, de EC90SLX (lage carbon tubewielen). Ideale wielen voor allround gebruik, heerlijk licht en aerodynamisch genoeg door het lage aantal spaken. Vraagprijs slechts 700 euro, adviesverkoopprijs is 2000 euro.
Chiba zomerhandschoenen L
Een set Chiba Competition zomerhandschoenen. Nooit gebruikt (ploeg had geen grotere), in originele verpakking. Hoge kwaliteit handschoenen, gelpads op handpalm, lusjes aan de vingers voor het uittrekken van de handschoenen, gepolsterde duim om gezicht mee schoon te vegen, reflecterende banden. Magen weg voor 15 euro incl verzenden
Santini XS armstukken
Grijze armstukken van Santini in de maat XS. Naden zijn nog netjes en ook de grippers bovenaan in goede staat. Mogen weg voor 8 euro incl. verzenden
Laatst gewijzigd door wtosser op 14 mei 2012 10:42, 25 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
mailtje gestuurd voor de overschoenen,.. zie je reactie graag tegemoed
Klopt het dat dit een voormalig teamfiets is van Kuota-Indeland? Zo aan de spec's te zien.
Voor mij persoonlijk zou dat geen probleem zijn hoor, mocht het zo zijn.
Erg mooie fiets, misschien nog wel mooier dan zijn opvolger de Evo (en ook mooier dan de Eddy Merkcx fietsen die er voor in de plaats komen bij Indeland imho).
Voor mij persoonlijk zou dat geen probleem zijn hoor, mocht het zo zijn.
Erg mooie fiets, misschien nog wel mooier dan zijn opvolger de Evo (en ook mooier dan de Eddy Merkcx fietsen die er voor in de plaats komen bij Indeland imho).
Dit is inderdaad de voormalige teamfiets van Kuota-Indeland, mijn broer heeft vandaag zijn nieuwe Merckx afgesteld, al vraag ik me af hoeveel ie er op gereden heeft met dit weer.
Omdat hij afgelopen jaar een tijdje is doorgereden op zijn KOM uit 2009, heeft deze fiets nog geen 5000km gereden. Het was zijn wedstrijdfiets, dus hij is gedurende het seizoen ook altijd in onderhoud geweest bij de ploeg.
Omdat hij afgelopen jaar een tijdje is doorgereden op zijn KOM uit 2009, heeft deze fiets nog geen 5000km gereden. Het was zijn wedstrijdfiets, dus hij is gedurende het seizoen ook altijd in onderhoud geweest bij de ploeg.