mouse schreef:Zijn er eigenlijk nog merken die een "goede" MTB aanbieden met V-brakes; ik heb het niet zo voor schijfremmen.
Ehhhhhh......
zo begon het toch
Ineens om?
Snaphetniethelemaalmeer
Sebo
Fiets Magazine nr. 1-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
mouse schreef:Zijn er eigenlijk nog merken die een "goede" MTB aanbieden met V-brakes; ik heb het niet zo voor schijfremmen.
Sebo schreef:mouse schreef:Zijn er eigenlijk nog merken die een "goede" MTB aanbieden met V-brakes; ik heb het niet zo voor schijfremmen.
Ehhhhhh......
zo begon het toch
Ineens om?
Snaphetniethelemaalmeer
Sebo
Meneer wilde misschien een 29-er met V-brakenokken, dan kan je niet te kieskeurig zijn.Sebo schreef:Wat een lelijk k*tding........
Excusez moi; maar zelden zoiets gezien
Tja, zoals ik al schreef zou ik van een kaal frame uitgaan, en nee het frame is niet top-of-the-pops, maar ik zou er geen probleem mee hebben om er een potent karretje van te bouwen.Afmontage is ook niet bepaald fraai.....
Heb nog steeds een paar fietsen met V-brakes staan; oa. voor wedstrijden, dan hoef je toch niet veel te remmen.Dan nog liever schijfremmen
Shimano SLX of XT;
HmmmmmmAvid elixir 5......
Goede remmen.......
Zwaarder dan V-brakes; maar remmen ook een stukkie harder