Voetballer? ....zie "Het grote taaltopic"V70ORD5 schreef:... Had anders een heel mooi shot geweest.
mooie, aparte foto's
Voor wat het waard is... Ik vond de foto juist erg geslaagd!jan84 schreef:Ik kan niet ontkennen dat het er op lijkt. Maar het is toch echt de stoeprand.Expres om wat meer diepte erin te krijgen. Maar wellicht niet helemaal lekker uit de verf gekomen.
- ophetkantje
- Forum-lid
Juist wel leuk zo, geeft een mooit diepte en voor mij ook nog het idee dat ze boven komen op een steile klim, leuk.
Ach, ik zeg ook maar wat
-
- Forum-lid
knutmo schreef:
Heeft ze het gered??
+1ophetkantje schreef:Juist wel leuk zo, geeft een mooit diepte en voor mij ook nog het idee dat ze boven komen op een steile klim, leuk.
groeten, Joop
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
Dan kan je wel over elk, van origine, Engels woord vallen dat er in de Nederlandse taal gebruikt wordt.tennisser schreef:Voetballer? ....zie "Het grote taaltopic"V70ORD5 schreef:... Had anders een heel mooi shot geweest.
Echter, dit woord staat gewoon in De Dikke: " 1gefilmd fragment "
V70ORD5 schreef:Dan kan je wel over elk, van origine, Engels woord vallen dat er in de Nederlandse taal gebruikt wordt.tennisser schreef:Voetballer? ....zie "Het grote taaltopic"V70ORD5 schreef:... Had anders een heel mooi shot geweest.
Echter, dit woord staat gewoon in De Dikke: " 1gefilmd fragment "
lijkt mij wel, ja...knutmo schreef:het ging, lijkt mij, om een ander woord...