Bianchi
Ik wou je ook alleen maar waarschuwen, zou toch zonde zijn als je gelijk in het begin je mooie fiets beschadigd door dat je ketting zal knappen met alle gevolgen van dien.
Maar verder een hele mooie fiets hoor waar je veel plezier aan zult hebben.
Maar verder een hele mooie fiets hoor waar je veel plezier aan zult hebben.
Vanwaar toch die algemene overtuiging dat Campagnolo duurder zou zijn? Goed, zij hebben hun groepen in het allerlaagste segment - Xenon en Mirage (equivalent van Sora en Tiagra) - dan wel afgevoerd, dus hun goedkoopste groep komt overeen met de middelste van Shimano, maar wie de onderdelenprijslijsten vergelijkt, ziet dat het prijsverschil tussen groepen van hetzelfde niveau (Veloce-105, Centaur-Ultegra) verwaarloosbaar is, en voor verschillende onderdelen zelfs in het voordeel van Campagnolo uitvalt.supergrover1 schreef:
Keuze voor Shimano is niet fout hoor, dat zit bij sommigen helaas in de hersenen ingebakken. Alleen heeft idd niet iedereen dezelfde portemonnee.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Gniffel, dus in onderstaande reactie bedoel je met "zoveel commentaar" echt enkel die ene reactie van mij en vanwege die ene reactie verwijder je meteen maar de foto's van je fiets? Beetje kleinzierig, zo belangrijk kan mijn mening niet voor je zijn...chan73 schreef:was ook niet aan jou gericht klaaz, bedankt voor de tip. Ik ga er deze week gelijk naar laten kijken
chan73 schreef:heb terwijl ik bezig was even snel een fotootje gemaakt en er niet op gelet. Als ik wist dat het zoveel commentaar op zou leveren had ik er helemaal geen foto opgezet
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Rustig maar Timo, er is niemand die jouw mening belangrijker vindt dan jijzelf.timo2.0 schreef:Gniffel, dus in onderstaande reactie bedoel je met "zoveel commentaar" echt enkel die ene reactie van mij en vanwege die ene reactie verwijder je meteen maar de foto's van je fiets? Beetje kleinzierig, zo belangrijk kan mijn mening niet voor je zijn...
- Supergrover
- Forum-lid HC
Chan73 zet die foto's lekker terug man, desnoods zonder die van die derrie.
Ik wil ze nu wel eens zien hoor...
- Supergrover
- Forum-lid HC
Tsja beste Dario, dat zal dan wel in mijn hersenen ingebakken zitten, hahahadario schreef:Vanwaar toch die algemene overtuiging dat Campagnolo duurder zou zijn? Goed, zij hebben hun groepen in het allerlaagste segment - Xenon en Mirage (equivalent van Sora en Tiagra) - dan wel afgevoerd, dus hun goedkoopste groep komt overeen met de middelste van Shimano, maar wie de onderdelenprijslijsten vergelijkt, ziet dat het prijsverschil tussen groepen van hetzelfde niveau (Veloce-105, Centaur-Ultegra) verwaarloosbaar is, en voor verschillende onderdelen zelfs in het voordeel van Campagnolo uitvalt.supergrover1 schreef:
Keuze voor Shimano is niet fout hoor, dat zit bij sommigen helaas in de hersenen ingebakken. Alleen heeft idd niet iedereen dezelfde portemonnee.
Bedankt! Lijkt me een fraaie fiets.pavdberg schreef:Mensen, ik ben mijn gegevens van patvdberg account kwijt (forum wel gevolgd, echter lang al niet meer gereageeerd), wilde jullie echter niet langer in spanning laten.
Heb deze foto's gisteren gemaakt bij mijn FM: Van Scheijndel in 's-Gravenzande. Gr. Patrick
+1supergrover1 schreef:Chan73 zet die foto's lekker terug man, desnoods zonder die van die derrie.
Je laat je toch niet afschrikken door de eerste de beste wat puntige opmerking van Timo? Hij komt wel eens sarcastisch uit de hoek, maar is heus de kwaadste niet! Denk ik.
Laatst gewijzigd door dario op 08 aug 2012 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Is deze al voorbij gekomen? De nieuwe Bianchi Oltre (XR) 2013:
Bron: http://triathlete-europe.competitor.com ... -for-2013/" onclick="window.open(this.href);return false;
Persoonlijk vind ik de 2012-versie iets ingetogener, met name de 'black on black', en dus mooier. Maar geen fiets om je voor te schamen
Bron: http://triathlete-europe.competitor.com ... -for-2013/" onclick="window.open(this.href);return false;
Persoonlijk vind ik de 2012-versie iets ingetogener, met name de 'black on black', en dus mooier. Maar geen fiets om je voor te schamen
t.a.f.k.a.e.h.