wasbeer2006 schreef:stefan schreef: Een goed getrainde fietser rijdt rondjes tussen de 40 en 45 minuten. .
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Dat lijken me meer tijden voor profs en heeeeeeeeele goede amateurs 37.5km/h gem tot 34km/h rijden de meeste niet verwacht ik.
Volgens mij rijd je het GP circuit en Nordschleife.
Je rijdt niet over de complete GP strecke. Het rad am ring parcours is hetzelfde als het VLN parcours (Nordschleife + GP sprint strecke). Dit is totaal 24,433km. Bij 40 min is dat 36,65km/h en 45 min is 32,58km/h gemiddeld.
Zojuist even mijn file terug bekeken van 2010. Mijn computertje gaf na de eerste ronde een tijd aan van 42:02 minuten. De tweede ronde was het al afgezakt naar 43:19 minuten. In de eerste ronde bij Hohe Acht was ik al gelost uit het eerste groepje, aan het einde van de eerste ronde kon ik weer aansluiten. De ronde erna was ik bij Hohe Acht definitief gelost uit de eerste groep.
Met de drukte bij de Pistenklause zal het wel meevallen op vrijdag. Ik heb daar toen ook gegeten zonder te reserveren. Er is op vrijdag ook een 'noodle party' georganiseerd bij Ring-Werk welke dacht ik gratis is voor deelnemers. Ik verwacht daarom dat het minder druk zal zijn bij de Pistenklause dan normaal.
Voor de zekerheid kun je uiteraard wel reserveren. Enkel als het goed weer is ben ik op vrijdag van de partij.