Graag heb ik jullie advies inzake een nieuw paar schoenen.
Ik kom bij het paar dat ik op het oog heb net wel/net niet met de teen tegen de voorkant.
Omdat er een halve maat verschil zit in mijn voeten speelt dit maar bij een schoen.
Een halve maat groter kan niet bij deze shimano's en een maat groter is geen optie ivm mijn verschil in voeten. De andere schoen wordt dan te groot.
Kan ik de precies passende schoenen gerust kopen of moet ik tenminste een halve maat teenruimte hebben bij mijn grootste voet.
Schoenen te klein?
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat het niet zo lekker gaat zitten. Als je met je tenen tegen de voorkant zit ga je geheid last krijgen.
Je voeten gaan ook nog wat opzetten als je een tijdje fietst. Als ik jou was, zou ik toch die maat groter pakken. Je kunt de te kleine voet altijd wat strakker dichtdoen om eventueel schuiven (denk dat je daar op doelt?) te voorkomen.
Toch maar een maatje groter genomen.
Ik voel nu niet eens meer dat ik ze aan heb.
Helaas was het wel een lelijke schoen die me lekker zit. Maar de prijs was goed (laatste paar en dus korting) en ik moet tijdens het fietsen dus gewoon niet te veel omlaag kijken.
Helaas was het wel een lelijke schoen die me lekker zit. Maar de prijs was goed (laatste paar en dus korting) en ik moet tijdens het fietsen dus gewoon niet te veel omlaag kijken.
Voor lelijke schoenen hebben ze overschoenen uitgevonden, neopreen of lycra in alle soorten maten en kleuren te verkrijgenbakboord1 schreef:Toch maar een maatje groter genomen.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)