Takkenweer
-
- Forum-lid HC
Meen je dat nou?
ik pas alleen de inname van vocht aan.
Zo heerlijk als je die zon voelt branden op je benen.
ik pas alleen de inname van vocht aan.
Zo heerlijk als je die zon voelt branden op je benen.
Lijkt me niet vreemd toch dat je bij 35+ graden wat minder hard gaat. Zeker niet bij die drukkende Hollandse hitte.
Het weerbureau verwacht zowel zaterdag als zondag stevige regen en onweersbuien.
Binnen 48 uur kan lokaal zelfs meer dan 100 millimeter regen vallen, dat is meer dan normaal gesproken in de hele maand valt.
In het binnenland wordt veel minder neerslag verwacht. Het laatste weekeinde van augustus en tevens het laatste weekeinde van de meteorologische zomer verloopt niet alleen bijzonder nat, maar ook fris met zaterdag nog een graad of 20 en zondag nog maar 18 graden
Binnen 48 uur kan lokaal zelfs meer dan 100 millimeter regen vallen, dat is meer dan normaal gesproken in de hele maand valt.
In het binnenland wordt veel minder neerslag verwacht. Het laatste weekeinde van augustus en tevens het laatste weekeinde van de meteorologische zomer verloopt niet alleen bijzonder nat, maar ook fris met zaterdag nog een graad of 20 en zondag nog maar 18 graden
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan vluchten wij maar een dagje met de mountainbike naar zuid limburgrhino7 schreef:
In het binnenland wordt veel minder neerslag verwacht.
Less is bore
Een depressie trekt zaterdag van de Britse Eilanden naar de Noordzee. Onze streken(Belgie) komen daarbij terecht in koelere en onstabiele zeelucht van polaire oorsprong.
Het is wisselvallig met nu eens zon, dan weer bewolkte perioden met kans op enkele buien. De maxima liggen tussen 19 graden op de Ardense hoogten en 22 of hooguit 23 graden in de Kempen.
Een depressie boven Scandinavië zorgt zondag nog voor vrij fris en wisselvallig weer met een matige tot vrij krachtige wind die ruimt naar west tot noordwest. We krijgen afwisselend opklaringen en bewolkte perioden met regen of enkele buien. De maxima liggen tussen 16 en 20 graden.
Ik rij inderdaad ook wel deze kant op
Het is wisselvallig met nu eens zon, dan weer bewolkte perioden met kans op enkele buien. De maxima liggen tussen 19 graden op de Ardense hoogten en 22 of hooguit 23 graden in de Kempen.
Een depressie boven Scandinavië zorgt zondag nog voor vrij fris en wisselvallig weer met een matige tot vrij krachtige wind die ruimt naar west tot noordwest. We krijgen afwisselend opklaringen en bewolkte perioden met regen of enkele buien. De maxima liggen tussen 16 en 20 graden.
Ik rij inderdaad ook wel deze kant op
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
Van de andere kant: mooie aanleiding voor een rustdag.
De laatste week vind ik elke dag dat het te mooi weer is om niet te fietsen. Met als gevolg dat ik al 15 dagen achtereen heb gefietst.
(ik had echter liever gehad dat de slechte dagen doordeweeks zouden zijn)
De laatste week vind ik elke dag dat het te mooi weer is om niet te fietsen. Met als gevolg dat ik al 15 dagen achtereen heb gefietst.
(ik had echter liever gehad dat de slechte dagen doordeweeks zouden zijn)
-
- Forum-lid
Zie net op buienradar dat het i.i.g. zaterdag ook niet veel wordt in Zuid-Limburg...daniel1975 schreef:Dan vluchten wij maar een dagje met de mountainbike naar zuid limburgrhino7 schreef:
In het binnenland wordt veel minder neerslag verwacht.
Net een ritje van 104 km gedaan . 1 buitje op mijn dak gehad ( +/- 10 min ) gedeeltelijk onder een bladerdak , voor de rest een droge rit , maar dat mocht de pret niet drukken . Toch weer 04 km in de pocket , meer dan ik kon verwachten gezien de voorspelling.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Wij hebben er ook bijna 100 best zonnige kilometers opzitten, alleen die wind sodeju . Op moment van schrijven komt het met bakken uit de luchtwhocares schreef:Net een ritje van 104 km gedaan . 1 buitje op mijn dak gehad ( +/- 10 min ) gedeeltelijk onder een bladerdak , voor de rest een droge rit , maar dat mocht de pret niet drukken . Toch weer 04 km in de pocket , meer dan ik kon verwachten gezien de voorspelling.
~live fast, die young ~
Vandaag een eindje gaan fietsen, helaas begon het te regenen, bijna thuis en vertrouwde het wegdek al niet, neem voorzichtig de bocht,
floep schuift m'n voorwiel eronderuit, fijn zo'n glad wegdek, zijn weer wat schaafwonden, en kapotte armwarmers.
ook nog mijn derailleur beschadigd, kortom een baaldag
gtz Erik
floep schuift m'n voorwiel eronderuit, fijn zo'n glad wegdek, zijn weer wat schaafwonden, en kapotte armwarmers.
ook nog mijn derailleur beschadigd, kortom een baaldag
gtz Erik
http://www.cycle-skate.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heerlijk gemountainbiked in de zon! In de auto paar serieuze buien gehad, op de fiets voor 99% droog. Goed getimed!
Less is bore