Retrorit Utrechtse heuvelrug 2 september
Ik heb alleen maar stalen racefietsen maar de dag ervoor organiseer ik zelf een oerritje.
En 2 september is m'n trouwdag. Het is maar 65km. En start om 11:00 uur.
9:30 Vrouw ontbijt op bed geven
11:00 start retro rit
12:40 finish retro rit
Kan ik 13:30 weer thuis zijn.
Ik zet hem met potlood in de agenda. Starttijdstip en afstand bevallen me
En 2 september is m'n trouwdag. Het is maar 65km. En start om 11:00 uur.
9:30 Vrouw ontbijt op bed geven
11:00 start retro rit
12:40 finish retro rit
Kan ik 13:30 weer thuis zijn.
Ik zet hem met potlood in de agenda. Starttijdstip en afstand bevallen me
Heb een blauwe Alan op de kop getikt. Geen staal maar wel van 1983.
Ik heb het gevoel dat die nog nooit op de Utrechtse heuvelrug is geweest maar daar gaan we verandering in brengen.
Ik heb het gevoel dat die nog nooit op de Utrechtse heuvelrug is geweest maar daar gaan we verandering in brengen.
Wij gaan zeker! Prima weer voor den wollen trui..
De bedoeling is dat we naar Amerongen toe fietsen, is toch nog 40km. Daarna 65 km gezellig rondtoeren met z'n allen en dan weer 40km fietsen naar huis.
Op zich niet het probleem .. maar wil toch graag nog wat nakletsen en pintjes drinken in Amerongen.
We zullen zien, heb er zin, in ieder geval wat anders dan de 'La Marmotte'
De bedoeling is dat we naar Amerongen toe fietsen, is toch nog 40km. Daarna 65 km gezellig rondtoeren met z'n allen en dan weer 40km fietsen naar huis.
Op zich niet het probleem .. maar wil toch graag nog wat nakletsen en pintjes drinken in Amerongen.
We zullen zien, heb er zin, in ieder geval wat anders dan de 'La Marmotte'
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Wij komen met tweeen,met een stalen "colnago" en een "cycles st corneille" (ong 50jaartjes oud),
tot zondag.
gr Erik
tot zondag.
gr Erik
http://www.cycle-skate.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiets ook mee met de Olmo Grand Prix 1983
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
GMet de pont via Wijk bij Duurstede over de dijk naar Amerongen lijkt mij een mooie optieultra_ivo schreef:Veel Italiaans aan de start zo te zien.
Een vraagje voor de lokaal bekenden, ik ga met de trein naar station Geldermalsen en van daar op de fiets naar Amerongen. Vaart het pont direct ten zuiden van Amerongen op zondagochtend?
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."