Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Boek Hamilton

steeple71
Forum-lid

steeple71 31 aug 2012 09:10

Oud-renner Tyler Hamilton komt met een boek over de dopingonthullingen die hij eerder deed over zijn voormalige ploeggenoot Lance Armstrong. De uitgever maakte donderdag bekend dat op 5 september het boek onder de naam 'The Secret Race' verschijnt. - Via Telesport/Telegraaf.

meer details dit keer?
fietst, maar loopt harder

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 31 aug 2012 09:14

Bijzonder....... alleen kan in een boek waarheid en fictie prima door elkaar verweven worden....
Less is bore

vermeulen
Forum-lid

vermeulen 31 aug 2012 10:46

De een zijn dood is de ander zijn brood.

mr.chrono
Forum-lid

mr.chrono 31 aug 2012 10:49

Meneer Hamilton is in het verleden een pathologische leugenaar gebleken, die ook nog zware psychologische problemen had/heeft. Wie zegt dat hetgeen hij nu in dit boek heeft geschreven waar is?

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 31 aug 2012 11:10

Het zal voornamelijk om de inkomsten gaan natuurlijk. Prima timing wat dat betreft.

neos
Forum-lid

neos 31 aug 2012 11:15

Leuk om zo weer om zo de media weer te voeren.
Ik vind het erg triest dat er nog zulke parasieten bestaan en mensen die dit ook nog willen lezen.
Mij in ieder geval niet geziet :!: :!: :!: :!: :!:
cornelli racing cycles Uden

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 31 aug 2012 20:12

bottecchia schreef:Het zal voornamelijk om de inkomsten gaan natuurlijk. Prima timing wat dat betreft.
Dat idee had ik ook afgelopen middag toen ik het berichtje las. ;)

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 31 aug 2012 21:19

Op cyclingnews een klein voorproefje van het boek... niet heel veel nieuws, maar toch een aantal bevestigingen van vermoedens...

http://www.cyclingnews.com/features/tyl ... ng-network" onclick="window.open(this.href);return false;

razenderoeland
Forum-lid

Gebruikersavatar razenderoeland 01 sep 2012 11:37

kxlight schreef:Op cyclingnews een klein voorproefje van het boek... niet heel veel nieuws, maar toch een aantal bevestigingen van vermoedens...

http://www.cyclingnews.com/features/tyl ... ng-network" onclick="window.open(this.href);return false;

Bevestigingen en vermoedens!!! Allemaal roddel en achterklap. Tot er harde bewijzen op tafel liggen is Lance Armstrong niet schuldig aan doping gebruik. Ook niet door de zogenaamde getuigenverklaringen die USADA nu weer zegt te hebben. Zijn er (oud)renners die rancuneus zijn richting L.A. dan komen er ineens al heel snel getuigenverklaringen bovendrijven. Op zich vindt ik dat er op z'n zachtst gezegd een luchtje kleeft aan deze overwinningen, maar tot op heden is L.A. niet betrapt op doping.

En nu gaat een pathetisch leugenaar en voormalig bewezen dopinggebruiker hier weer een boek over uitbrengen. Te ranzig voor woorden.
Hoe sterk is de eenzame fietser...

Ziegler
Forum-lid

Ziegler 01 sep 2012 11:58

Meen je dat nu? Jij hebt nog twijfels over dopinggebruik van Armstrong? Knetter. Dat vind ik toch wel heel erg dapper.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 01 sep 2012 12:10

Je leest weer niet goed.... ;-)
Less is bore

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 01 sep 2012 12:22

razenderoeland schreef:Bevestigingen en vermoedens!!! Allemaal roddel en achterklap. Tot er harde bewijzen op tafel liggen is Lance Armstrong niet schuldig aan doping gebruik. Ook niet door de zogenaamde getuigenverklaringen die USADA nu weer zegt te hebben. Zijn er (oud)renners die rancuneus zijn richting L.A. dan komen er ineens al heel snel getuigenverklaringen bovendrijven. Op zich vindt ik dat er op z'n zachtst gezegd een luchtje kleeft aan deze overwinningen, maar tot op heden is L.A. niet betrapt op doping.

En nu gaat een pathetisch leugenaar en voormalig bewezen dopinggebruiker hier weer een boek over uitbrengen. Te ranzig voor woorden.
Zonder dat ik het boek gelezen heb, denk ik uit het voorproefje op Cyclingnews wel te kunnen halen dat Hamilton beschrijft hoe het er in zijn tijd aan toeging. Dat Lance ook in zijn tijd fietste (en ook een deel van de carriere in hetzelfde team) is dan zo. Maar Hamilton doet zeker ook een boekje open over zijn eigen methodes en gebruiken... vind ik dan eigenlijk niet zo roddelachtig en achterklap, zoals jij dat noemt. Lijkt me verder niet dat je in de VS een getuigenverklaring aflegt obv rancune... lijkt me niet erg verstandig...op z'n zachtst gezegd...

Plaats reactie