Boek Hamilton
Oud-renner Tyler Hamilton komt met een boek over de dopingonthullingen die hij eerder deed over zijn voormalige ploeggenoot Lance Armstrong. De uitgever maakte donderdag bekend dat op 5 september het boek onder de naam 'The Secret Race' verschijnt. - Via Telesport/Telegraaf.
meer details dit keer?
meer details dit keer?
fietst, maar loopt harder
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bijzonder....... alleen kan in een boek waarheid en fictie prima door elkaar verweven worden....
Less is bore
-
- Forum-lid
Het zal voornamelijk om de inkomsten gaan natuurlijk. Prima timing wat dat betreft.
Op cyclingnews een klein voorproefje van het boek... niet heel veel nieuws, maar toch een aantal bevestigingen van vermoedens...
http://www.cyclingnews.com/features/tyl ... ng-network" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cyclingnews.com/features/tyl ... ng-network" onclick="window.open(this.href);return false;
- razenderoeland
- Forum-lid
kxlight schreef:Op cyclingnews een klein voorproefje van het boek... niet heel veel nieuws, maar toch een aantal bevestigingen van vermoedens...
Bevestigingen en vermoedens!!! Allemaal roddel en achterklap. Tot er harde bewijzen op tafel liggen is Lance Armstrong niet schuldig aan doping gebruik. Ook niet door de zogenaamde getuigenverklaringen die USADA nu weer zegt te hebben. Zijn er (oud)renners die rancuneus zijn richting L.A. dan komen er ineens al heel snel getuigenverklaringen bovendrijven. Op zich vindt ik dat er op z'n zachtst gezegd een luchtje kleeft aan deze overwinningen, maar tot op heden is L.A. niet betrapt op doping.
En nu gaat een pathetisch leugenaar en voormalig bewezen dopinggebruiker hier weer een boek over uitbrengen. Te ranzig voor woorden.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je leest weer niet goed....
Less is bore
Zonder dat ik het boek gelezen heb, denk ik uit het voorproefje op Cyclingnews wel te kunnen halen dat Hamilton beschrijft hoe het er in zijn tijd aan toeging. Dat Lance ook in zijn tijd fietste (en ook een deel van de carriere in hetzelfde team) is dan zo. Maar Hamilton doet zeker ook een boekje open over zijn eigen methodes en gebruiken... vind ik dan eigenlijk niet zo roddelachtig en achterklap, zoals jij dat noemt. Lijkt me verder niet dat je in de VS een getuigenverklaring aflegt obv rancune... lijkt me niet erg verstandig...op z'n zachtst gezegd...razenderoeland schreef:Bevestigingen en vermoedens!!! Allemaal roddel en achterklap. Tot er harde bewijzen op tafel liggen is Lance Armstrong niet schuldig aan doping gebruik. Ook niet door de zogenaamde getuigenverklaringen die USADA nu weer zegt te hebben. Zijn er (oud)renners die rancuneus zijn richting L.A. dan komen er ineens al heel snel getuigenverklaringen bovendrijven. Op zich vindt ik dat er op z'n zachtst gezegd een luchtje kleeft aan deze overwinningen, maar tot op heden is L.A. niet betrapt op doping.
En nu gaat een pathetisch leugenaar en voormalig bewezen dopinggebruiker hier weer een boek over uitbrengen. Te ranzig voor woorden.