Cube
Niet dus. Het 2013 model heeft een goedkoper stuur, stuurpen, remmen, crank, voorderailleur en zadelpen. De adviesprijs is ook naar beneden, 1899 ipv 1999. De GTC Race 2013 is hetzelfde afgemonteerd als de GTC Pro 2012, maar met betere wielen (EA50 ipv DT Swiss), en een mindere crank (105 ipv ultegra). De Pro blijft ook in het assortiment voor dezelfde prijs als voorheen: €1699,-. Ik weet hier nog geen specs van, ben benieuwd. Wel dat deze nu ook wit/rood/zwart zal worden ipv wit/blauw/zwart. Jammer (maar ook wel begrijpelijk) dat Cube zo vaak kiest voor de meest veilige en verkochte kleurencombi.
-
- Forum-lid HC
beuker schreef:Niet dus. Het 2013 model heeft een goedkoper stuur, stuurpen, remmen, crank, voorderailleur en zadelpen. De adviesprijs is ook naar beneden, 1899 ipv 1999. De GTC Race 2013 is hetzelfde afgemonteerd als de GTC Pro 2012, maar met betere wielen (EA50 ipv DT Swiss), en een mindere crank (105 ipv ultegra). De Pro blijft ook in het assortiment voor dezelfde prijs als voorheen: €1699,-. Ik weet hier nog geen specs van, ben benieuwd. Wel dat deze nu ook wit/rood/zwart zal worden ipv wit/blauw/zwart. Jammer (maar ook wel begrijpelijk) dat Cube zo vaak kiest voor de meest veilige en verkochte kleurencombi.
Nou ik kan me een paar cube,s herinneren die zeker geen standaard kleur zijn neem matzwart met groen volgens mij de duurtse agree bv. En zo zijn er nog wel meer.
-
- Forum-lid HC
Cube is behoorlijk duurder geworden en het woord prijsvechter is niet meer van toepassing.
Het zijn bijna c,dale en speci prijzen. Jammer.
Het zijn bijna c,dale en speci prijzen. Jammer.
-
- Forum-lid HC
Ik heb de prijslijst in PDF gekregen, maar ik weet niet of ie op het net staat.
De dealer heeft hem iig.
FF kijken of dit werkt:
Uploaded with ImageShack.us
De dealer heeft hem iig.
FF kijken of dit werkt:
Uploaded with ImageShack.us
-
- Forum-lid HC
Ja en voor canyon, misschien wel een directere concurrent. De prijzen van c,dale waren al behoorlijk hoger en van Cube ook al. De rest heb ik me nog niet in verdiept.johnj schreef:dit word een goed jaar voor Bulls zo te zien, Cube 2013 105: 1299 euro, Bulls 2013 105: 999 euro
@ jonhj, je hebt gelijk, maar ik kreeg de printsreen niet geplaatst.
-
- Forum-lid
Dan ge jij lekker op een Bulls fietsen ... En merk het verschil. Cube prijsvechter? Al een paar jaar niet meer. Dat houdt geen enkel merk lang vol, zeker niet de merken die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan, zoals Cube. En dan heeft Cube ook nog een fijn oog voor design, veel meer dan de Duitse concurrenten. Bovendien is een Cube gewoon te koop bij de fietsenmaker, en niet via een internet site. Vind ik toch wel belangrijk.johnj schreef:dit word een goed jaar voor Bulls zo te zien, Cube 2013 105: 1299 euro, Bulls 2013 105: 999 euro
Wel vreemd, een triple op de agree gtc race?
Ciao, Michelo.