Vuelta 2012
Pfffff, ...gaat weer eens hélémaal nergens over in deze 'discussie' vanaf bericht timo2.0 van 04 sep 2012 08:37! Heb het al eerder gezegd, maar Gesink wordt al weken niet meer 'gebasht', dat was misschien tijdens de Tour zo, maar zeker niet nu. Er zijn hooguit 3 personen (eelcoz, Ziegler en rob74) die kritischer zijn op Gesink dan de rest van het forum. Dat kan toch! Het enige 'gebash' in dit topic is het 'gebash' van elkaar en dat slaat helemaal nergens op! De één heeft nu eenmaal andere verwachtingen van Gesink dan de ander en de één hanteert een andere definitie van goed presteren dan de ander. Laten we het weer eens over de inhoud hebben!
Overigens duidelijk verhaal van Gesink in de telegraaf (zie post timo2.0 van 04 sep 2012 08:37). Hij schetst een eerlijk en reëel beeld van zijn eigen presteren en zijn eigen verwachtingen van het moment (zijn 'topvorm op dit moment' is simpelweg niet goed genoeg voor de top van het klassement (lees: top 3) in een grote ronde) en van zijn ambities in de toekomst (lees: 2013). Ben ook zeer verbaasd/verrast over het, nog steeds, presteren van Rodriguez. Het ogenschijnlijk gemak waarmee hij zich vastklampt aan Contador--die toch echt alles uit de kast trekt--is verbluffend! Had ik niet verwacht. Valverdes vorm op de langere beklimmingen is ook boven verwachting. Froome heeft duidelijk te lijden van een goede maar zware Tour, maar toont desondanks karakter door het verschil elke keer weer zo klein mogelijk te houden. Dat sterkt hem voor de komende jaren.
Overigens duidelijk verhaal van Gesink in de telegraaf (zie post timo2.0 van 04 sep 2012 08:37). Hij schetst een eerlijk en reëel beeld van zijn eigen presteren en zijn eigen verwachtingen van het moment (zijn 'topvorm op dit moment' is simpelweg niet goed genoeg voor de top van het klassement (lees: top 3) in een grote ronde) en van zijn ambities in de toekomst (lees: 2013). Ben ook zeer verbaasd/verrast over het, nog steeds, presteren van Rodriguez. Het ogenschijnlijk gemak waarmee hij zich vastklampt aan Contador--die toch echt alles uit de kast trekt--is verbluffend! Had ik niet verwacht. Valverdes vorm op de langere beklimmingen is ook boven verwachting. Froome heeft duidelijk te lijden van een goede maar zware Tour, maar toont desondanks karakter door het verschil elke keer weer zo klein mogelijk te houden. Dat sterkt hem voor de komende jaren.
Ah, ok. Ik dacht al bijna dat ik wat gemist had.Herman_N schreef:http://www.velowire.com/article/536/en/ ... here-.htmlfizik schreef:Hoe kom jij aan die wijsheid?
Hier kun je de geruchten rond het nieuwe Tour parcours volgen. Vrijwel elk jaar weet hij het vooraf perfect te voorspellen.
-
- Forum-lid
Ach Geesink is een nederlander he, en dan gaan we ons identificeren....kijk toch eens naar Contador, al bijna weer winnaar van een grote ronde.....kwestie van talent, en dat heeft Geesink gewoon wat minder.
Ga toch fietsen...
Toch mooi olympisch kampioen judo ermee geworden als eerste niet aziaat....michael2757 schreef:Ach Geesink is een nederlander he, en dan gaan we ons identificeren....kijk toch eens naar Contador, al bijna weer winnaar van een grote ronde.....kwestie van talent, en dat heeft Geesink gewoon wat minder.
of je bedoeld Gesink?
Ja, en hoe zeldzaam is dat specifieke talent van Contador binnen het profpeloton? Er staat één iemand voor hem en de rest kan op enige achterstand volgen. Om even te reflecterenpakken we het huide GC er maar eens bij:michael2757 schreef:Ach Geesink is een nederlander he, en dan gaan we ons identificeren....kijk toch eens naar Contador, al bijna weer winnaar van een grote ronde.....kwestie van talent, en dat heeft Geesink gewoon wat minder.
- General Classification after Stage 16
1 RODRIGUEZ OLIVER, Joaquin (KATUSHA) 63:38:24
2 CONTADOR VELASCO, Alberto (SAXO BANK-TINKOFF BANK) + 0:28
3 VALVERDE BELMONTE, Alejandro (MOVISTAR) + 2:04
4 FROOME, Christopher (SKY PROCYCLING) + 4:52
5 MORENO FERNANDEZ, Daniel (KATUSHA) + 6:58
6 GESINK, Robert (RABOBANK) + 7:28
7 TALANSKY, Andrew (GARMIN-SHARP) + 8:28
8 TEN DAM, Laurens (RABOBANK) + 9:00
9 ANTON HERNANDEZ, Igor (EUSKALTEL - EUSKADI) + 9:11
10 ROCHE, Nicolas (AG2R LA MONDIALE) + 11:44
Ik doe geen vreugdedansje op de bank maar ik vind wel dat gesink naar behoren deze Vuelta presteert ook mocht hij op in de monsterlijke voorlaatste etappe nog onderuit gaan in het klassement..
Dat is maar mijn bescheiden mening.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Damn...juist nu ik vandaag niet kan kijken.....
Less is bore
edit
Laatst gewijzigd door eelcoz op 06 sep 2012 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Eindelijk is ook Mollema weer eens in beeld, prachtig!
Man want een renner toch.....Contador, je verwacht het niet en hij doet het. Rodriguez moet nu zelf aan de bak met meer dan 2 minuten achterstand.
Valverde lost nu ook Rodriguez!!!
Valverde lost nu ook Rodriguez!!!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O