foto van je fiets
Bekijk je zadelpen maar eens goed; hoek en voor-achter positie kun je afzonderlijk stellenMichel.nl schreef:Die kan ik niet kantelen op deze zadelpen toch?
Of kan ik hem door hem naar voren te zetten wat kantelen?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Dank voor deze heldere tip, je kan op eerste oogopslag de kantel optie niet zien. Maar heb em gevondenscepticus schreef:Bekijk je zadelpen maar eens goed; hoek en voor-achter positie kun je afzonderlijk stellen
Staat nu vlakker me zadel, we zijn beginnende fietsers dus ik ben nog een leek
-
- Forum-lid
Wat een mooi materiaal kom ik tegen op dit forum.
Ik heb zelf wat in elkaar geknutseld.
De basis was een oude verroeste Batavus Champion racefiets die voor vernietiging te boek stond.
Heb me over 'm ontfermd en 'm gestraald, gecoat en volledig opnieuw opgebouwd met oa een Sturmey Archer Kickback 2-speed naaf met terugtraprem.
Hij rijdt fantastisch en ik heb er bijzonder veel bekijks mee.
Ik heb zelf wat in elkaar geknutseld.
De basis was een oude verroeste Batavus Champion racefiets die voor vernietiging te boek stond.
Heb me over 'm ontfermd en 'm gestraald, gecoat en volledig opnieuw opgebouwd met oa een Sturmey Archer Kickback 2-speed naaf met terugtraprem.
Hij rijdt fantastisch en ik heb er bijzonder veel bekijks mee.
matthew-werkhoven schreef:Hij rijdt fantastisch en ik heb er bijzonder veel bekijks mee.
Waarom verkoop je 'm nu al dan?
http://link.marktplaats.nl/588073458" onclick="window.open(this.href);return false;
Addict R1
Al een paar weken in mijn bezit maar nog geen tijd gehad om een foto te plaatsten. Wilier Izoard afgemonteerd met Campagnolo Centaur. Volgen nog wat kleine aanpassingen waaronder een kortere stuurpen.
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
- Supergrover
- Forum-lid HC
tuinder schreef:Al een paar weken in mijn bezit maar nog geen tijd gehad om een foto te plaatsten. Wilier Izoard afgemonteerd met Campagnolo Centaur. Volgen nog wat kleine aanpassingen waaronder een kortere stuurpen.
Mooie fiets zeg, nu alleen nog gele Easton-stickers..
-
- Forum-lid
Dat is inderdaad een goede vraag want iets verkopen waar je trots op bent klinkt wat typisch.jansen01 schreef:matthew-werkhoven schreef:Hij rijdt fantastisch en ik heb er bijzonder veel bekijks mee.
Waarom verkoop je 'm nu al dan?
http://link.marktplaats.nl/588073458" onclick="window.open(this.href);return false;
Wielrennen en XC-en is mijn grote passie maar met die dingen staat inmiddels mijn kleinbehuisde schuur (te) vol.
Ik wilde er heel graag 1 zelf in elkaar schroeven maar wel met de wetenchap dat ik er geen permanente ruimte voor heb en buiten laten staan is te zonde. Verkoop was van meet af aan dus al een vaststaand feit, helaas.
Maar tot die tijd pronk ik ermee en geniet ik zo vaak als het kan van even een klein ritje door de buurt!
Wel scherp van je, top!
Thanks! Die gele stickers gaan ook komen, toen de fiets opgebouwd werd was die gozer van BCP Special Paintwork op vakantie. Daarna ben ik niet meer bij mij FM geweest. Dus nog even geduld daarvoor, morgen denk maar even langs gaansupergrover1 schreef:Mooie fiets zeg, nu alleen nog gele Easton-stickers..
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
-
- Forum-lid
Hier nog eens een foto met mijn nieuwe wielen.
Laatst gewijzigd door spiritwetteren op 15 sep 2012 08:28, 3 keer totaal gewijzigd.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
- robbebopper
- Forum-lid HC
Twee erg mooie fietsen! Veel plezier ermee allebei!