Breukink weg bij Rabo
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jeeeee..... En de opvolgers zijn???
Less is bore
Toen hij bleek te hebben gelogen in de Rasmussen Affaire (hij was wel degelijk volledig op de hoogte!) had het hele management van het team moeten worden weggestuurd. Maar ja, blijkbaar vond men het allemaal OK*mrcoffee schreef:Voor een groot aantal forummers zijn de gebeden verhoord
* Niet alleen de sponsor, maar ook de nationale sportbonden hebben hierin hun ware kleuren laten zien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit heeft niks met dat verhaal te maken. Eerder met de prestaties denk ik....
Less is bore
Oh absoluut mee eens. Betekend niet dat ik niet blij ben dat hij weggaat.daniel1975 schreef:Dit heeft niks met dat verhaal te maken. Eerder met de prestaties denk ik....
Overigens is het wat vreemd om zo kritisch te zijn op de prestaties, noem een ploegleider met meer dan drie GT overwinningen... wordt een heel kort lijstje.
Dat is altijd het probleem met de kritiek, de harde cijfers zeggen dat hij twee grote rondes meer heeft gewonnen dan welke Nederlandse ploegleider dan ook.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En etappes in grote rondes en klassiekers? En dan de laatste 3 jaar? Wordt toch een ander plaatje....
Less is bore
Dat zou ik niet zo stellig zeggen in deze roerige tijden. Thomas Dekker moest ook weg. En Boogerd hoefde niets te verwachten na het stoppen. Wie weet wat er duidelijk wordt de komende tijd/jaren.daniel1975 schreef:Dit heeft niks met dat verhaal te maken. Eerder met de prestaties denk ik....
Duidelijkheid? Om dat te voorkomen hebben ze Breukink misschien wel weggestuurd. Ik het nieuws van Breukink in het transfer topic geplaatst maar wellicht hoort ook DIT wel weer in het dopingtopic
verandering van spijs doet eten ....... .
Ben benieuwd naar het vervolg.
gr Erik
Ben benieuwd naar het vervolg.
gr Erik
http://www.cycle-skate.com" onclick="window.open(this.href);return false;