Garmin Edge 800
-
- Forum-lid
Hier geen dode pixels op het scherm, ik zou hem terug sturen en vragen om een nieuwe want een nieuw apparaat hoort geen dode pixels te hebben.
Er is ook 1 webshop die de bundel levert met de zwart-witte, deze is alleen wel duurder dan als je de bundel met de zwart-blauwe besteld.
Er is ook 1 webshop die de bundel levert met de zwart-witte, deze is alleen wel duurder dan als je de bundel met de zwart-blauwe besteld.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
- Forum-lid
@tomkolkman
waar is dat dan? Wil namelijk wel een zwart/witte bundel.
waar is dat dan? Wil namelijk wel een zwart/witte bundel.
Lapierre Xelius 200
Sweat is weakness leaving my body!
Sweat is weakness leaving my body!
-
- Forum-lid
@pascal2323
Dat is hierzo:
http://www.lordgunbicycles.com/shop/gar ... -4861.html
maar zoals gezegd betaal je wel aardig wat extra.
Dat is hierzo:
http://www.lordgunbicycles.com/shop/gar ... -4861.html
maar zoals gezegd betaal je wel aardig wat extra.
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="Tomdejong"]Ik heb gister de armr200 besteld. Zodra ik hem erop heb zitten mail ik mijn bevindingen....[/quote]
Ik snap nu waarom op de handleiding van de folie staat dat je in een stofvrije ruimte de folie moet aanbrengen op het apparaat. Er blijven bobbeltjes onder met hele kleine stofdeeltjes.....
Maar goed: de beschermfolie werkt prima. Lijkt mij erg stevig.... Ik weet nog niet hoe het houdt als het regent maar dat zien we dan wel. Ik had er waarschijnlijk verstandiger aan gedaan om er gelijk 3 aan te schaffen. Volgens mij blijven ze niet super lang zitten.
Ik snap nu waarom op de handleiding van de folie staat dat je in een stofvrije ruimte de folie moet aanbrengen op het apparaat. Er blijven bobbeltjes onder met hele kleine stofdeeltjes.....
Maar goed: de beschermfolie werkt prima. Lijkt mij erg stevig.... Ik weet nog niet hoe het houdt als het regent maar dat zien we dan wel. Ik had er waarschijnlijk verstandiger aan gedaan om er gelijk 3 aan te schaffen. Volgens mij blijven ze niet super lang zitten.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
-
- Forum-lid
Ik heb die folie ook en er zitten indaardaad veel stof deeltjes en wat bubbels onder. Bij mij zitten er al aardig wat krassen op door het opspattende water mengel van zout en zandkorrels. Ik hoop dat zagg binnenkort met de invisible shield komt, deze is mij bij de iPhone uitstekend bevallen.
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="Tomdejong"][quote="Tomdejong"]Ik heb gister de armr200 besteld. Zodra ik hem erop heb zitten mail ik mijn bevindingen....[/quote]
[/quote]
Alvorens je de folie plaatst, even vooraf een beetje water gemengd met zeepsop op je schermpje sprayen (niet te veel). Zelfde methode als een stikker plakken. Hier geen probleem en super strak.
[/quote]
Alvorens je de folie plaatst, even vooraf een beetje water gemengd met zeepsop op je schermpje sprayen (niet te veel). Zelfde methode als een stikker plakken. Hier geen probleem en super strak.
Road: Cannondale Supersix EVO HM Sram Red (2012)
MTB: Cannondale F29
MTB: Cannondale F29
Ik heb zo de indruk dat de batterij van mijn nieuwe Edge 800 niet deugd.
Als test heb ik 'm volledig opgeladen, in demomodus geplaatst, volledige belichting en de timer gestart. Als ik 's morgens wakker wordt zie ik dat hij een platte batterij heeft na amper 5u15.
Mijn vraag is hebben jullie dat ook.
Lijkt me niet normaal mits de manual 15u zegt.
Bij deze test ligt de GPS functie ook niet aan dus zou hij het toch langer moeten trekken.
Als test heb ik 'm volledig opgeladen, in demomodus geplaatst, volledige belichting en de timer gestart. Als ik 's morgens wakker wordt zie ik dat hij een platte batterij heeft na amper 5u15.
Mijn vraag is hebben jullie dat ook.
Lijkt me niet normaal mits de manual 15u zegt.
Bij deze test ligt de GPS functie ook niet aan dus zou hij het toch langer moeten trekken.
-
- Forum-lid
Zou je wel verwachten dat hij het langer vol houdt, de mijne wel. Hoe zit het met de verlichting, stond deze constant aan?
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Ik heb de verlichting op 70% staan en na 10 sec gaat hij vanzelf weer uit, hij brand echt niet de hele tijd als ik fiets, is nergens voor nodig.
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Nog een vraag ivm tracks / routes / courses..
Op basis van wat ik hiervoor gelezen heb lijkt het best om met courses te werken, nu doe ik wel eens een tochtje waarbij ik enkele malen op dezelfde plaats passeer, maar telkens een andere richting uitga. Is het in de course-modus op het ogenblik dat ik dat punt nader duidelijk welke richting ik uitmoet zoals ik het gepland had of zie ik enkel een lijn op de kaart en kan ik dus in principe niet afleiden welke richting ik bij deze passage / volgende passage aan ditzelfde punt uitmoet..
Op basis van wat ik hiervoor gelezen heb lijkt het best om met courses te werken, nu doe ik wel eens een tochtje waarbij ik enkele malen op dezelfde plaats passeer, maar telkens een andere richting uitga. Is het in de course-modus op het ogenblik dat ik dat punt nader duidelijk welke richting ik uitmoet zoals ik het gepland had of zie ik enkel een lijn op de kaart en kan ik dus in principe niet afleiden welke richting ik bij deze passage / volgende passage aan ditzelfde punt uitmoet..