Ik wel, maar was een andere bibu...en zij voelde een tubematerialist schreef:kom op zeg een beetje pit erin mag wel hoor!havana schreef:Goed hè. Ik zeg er meteen bij dat ik niet garandeer dat ik het juiste bandje er bij een blinde test uit zou halen. Ze voelen (denk ik) toch echt iets zachter, met name op slecht wegdek en klinkers denk ik dat te voelen.
heb je nou wat gevoeld of niet?
Keuze buitenband
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
gelukkig heb ik een beperkte fantasie
Do kin der mar druk mei weze
csteenbe schreef:Comfort en soepelheid van een buitenband gaan niet hand in hand met lekbestendigheid.....
De Conti GP400S is echt de beste band wat ik heb meegemaakt op het gebied van lekbestendigheid, echter comfoirt is er natuurlijk ver te zoeken. Vond zelf de eerste versie van Schwalbe Utlremo een hele fijne band, maar je reed er wel lek mee en.... veel!
Dat comfort.. waar uit zich dat in? Minder/meer doordreuning bij rijden over slechter wegdek?
-
- Forum-lid HC
Iig wel iest tegenover een Ultremo ja. Of dat voor de ander geld weet ik niet. Een halve bar scheelt ook veel he.
heb nu bij toeval een 25mm voorband ultremo en GP4000s achter. 25mm voor vind ik wel lekker rijden op een bar of 7 a 7.5
heb nu bij toeval een 25mm voorband ultremo en GP4000s achter. 25mm voor vind ik wel lekker rijden op een bar of 7 a 7.5
Momenteel zijn ze 24,99 bij Hopmans, voor de 23mm versie.loos schreef:Hopmans is heel veel prijzen aan het verhogen op dit moment.rschouten schreef:Ik was gister bij Hopmans en die gaf aan dat de Conti's binnenkort 10€ duurder gaan worden. Iemand hier meer over gehoord of was het een simpele verkooptruc?
De Tacx team stand is van 99 naar 129 euro gegaan.
Rose heeft ze voor 27,95 (ook de 25mm, en die heeft hopmans niet).