spot de prof!!!!!!!!
-
- Forum-lid
Gister aan het eind van de middag Bauke Mollema tegengekomen op het fietspad tussen Leeuwarden en Gytsjerk. Bauke reed op op z'n zwarte tijdritfiets.
Gisteren tijdens een herstelritje toch maar aangehaakt bij een waaier van een toerclub uit Vlierden. Ik zat in het wiel van Sanne van Paasen van BrainWash cycloteam. Leuke meid die echt wel kan fietsen. En ik dacht Peter Winnen te herkennen in de buik van het groepje........durfde het niet te vragen, als hij het was zat ie goed kapot.
Moest helaas afhaken omdat de kruisband in mijn rechterknie geen zin meer had in 40kmpu te rijden.........einde seizoen voor mij vrees ik. Al last van sinds de laatste cyclo van twee weken terug. Hoop dat het met drie weken rust over gaat..........
Moest helaas afhaken omdat de kruisband in mijn rechterknie geen zin meer had in 40kmpu te rijden.........einde seizoen voor mij vrees ik. Al last van sinds de laatste cyclo van twee weken terug. Hoop dat het met drie weken rust over gaat..........
- ophetkantje
- Forum-lid
Ze had gisteren in ieder geval haar Brainwasch tenue aan viel best op tussen de tenues van de toerclub. Ze reden een paar honderd meter over het parcours van de WVAN koers in Mierlo.
Ach, ik zeg ook maar wat
Paar weken geleden reed ze ook even een stukje achter ons toerclubje aan. In de buurt van vredepeel.kxlight schreef:Zij rijdt toch (sinds kort) voor Rabobank. Blijkbaar nog haar oude kloffie aan?!otje2 schreef: Ik zat in het wiel van Sanne van Paasen van BrainWash cycloteam.
A bad day on the bike is better than a good day at work.
Dacht net Nikky Terpstra te zien tussen Wijlre en Gulpen .. Wellicht een rondje aan het trainen , maar weet niet 100% zeker of hij het was. Hij stond stil met een collega die pech had zo te zien.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Gisteren TTT EnecoTour in Sittard http://www.facebook.com/media/set/?set= ... =3&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Twitter: http://www.twitter.com/jp_houben" onclick="window.open(this.href);return false;