tips voor windstopper en regenjas
ik ben op zoek naar een windjasje, die tegelijk ook voor een kleine bui afdoende zou zijn. Hebben jullie misschien tips? Het wordt rap kouder toch hoor sochtends en ik vind het wel bijna weer voor een jasje gaan worden sochtends vroeg om 6 uur.
Ik ben alleen een beginner en heb nog niet veel verstand van kleding enzo. Hoop hier dus iets wijzer te worden...
Ik ben alleen een beginner en heb nog niet veel verstand van kleding enzo. Hoop hier dus iets wijzer te worden...
Fietsen vermindert stress......heerlijk toch?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zowel mijn vriendin als ik hebben een klein regenjackje van castelli. Erg dun en prima in je zakje mee te nemen. Dat werkt vaak beter dan altijd met een regenafstotend jack te rijden.
Qua dunne jacks is er zoveel te krijgen wat op elkaar lijkt: gewoon passen en iets mooi uitzoeken.
Qua dunne jacks is er zoveel te krijgen wat op elkaar lijkt: gewoon passen en iets mooi uitzoeken.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maten vallen normaal. Hier 2 leggeros in huis. Superhandig dun dingetje.Ladykant schreef:Ik zit te denken aan de castelli legerro. Weet alleen niet hoe de maten vallen. Twijfel zelf om een XL te nemen. ik heb nogal lange armen en daarom vaak al een L van shirts nodig.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1amclassic-fan schreef:En dat is klapperen? Ik trek echt nooit zo'n ding of een regenjack aan omdat het koud is. Dan gewoon een diker jack aan of bijv een bodywarmer er over heen.Michel.nl schreef:Doet precies wat ie moet doen
Alleen voor regen of om af te dalen uiteraard.
Less is bore
Ik ben erg benieuwd hoe hij bevalt. hij komt morgen binnen als het goed is. Nu moeten jullie weten dat ik echt een koukleum ben en graag dik gekleed ga. Vooral mijn voeten en armen heb ik graag warm.
Sochtends fiets ik 23 km en smidddags terug weer, van mijn werk. Maar sochtends om 6 uur is het toch best fris. dan heb ik toch een beetje de pech dat ik na 14 km een pont heb en dan ben je lekker warm gefietst. Als ik van de fiets af kom, moet je jezelf toch weer warm fietsen.
Omdat ik echt een beginner ben, maar wel goede materialen wil hebben ( anders ga ik niet fietsen ) zat ik me af te vragen of er ook echt goede sokken zijn waar je voeten warm bij blijven, of dragen jullie dan overschoenen?
Sochtends fiets ik 23 km en smidddags terug weer, van mijn werk. Maar sochtends om 6 uur is het toch best fris. dan heb ik toch een beetje de pech dat ik na 14 km een pont heb en dan ben je lekker warm gefietst. Als ik van de fiets af kom, moet je jezelf toch weer warm fietsen.
Omdat ik echt een beginner ben, maar wel goede materialen wil hebben ( anders ga ik niet fietsen ) zat ik me af te vragen of er ook echt goede sokken zijn waar je voeten warm bij blijven, of dragen jullie dan overschoenen?
Heb inderdaad de leggero bestelt en toch de L, gelukkig maar denk ik als ik dit zo lees. Ik heb best wel lange armen en brede schouders, want mijn armen zelf zijn totaal niet dik of iets, maar mijn borstkas is wel breed. Beetje mannelijk eigenlijk hahadaniel1975 schreef:Maten vallen normaal. Hier 2 leggeros in huis. Superhandig dun dingetje.Ladykant schreef:Ik zit te denken aan de castelli legerro. Weet alleen niet hoe de maten vallen. Twijfel zelf om een XL te nemen. ik heb nogal lange armen en daarom vaak al een L van shirts nodig.
Goede ervaring met overschoenen.Ladykant schreef:...
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!