Pinarello
-
- Forum-lid
en olympisch kampioen tijdrijden worden
- daniel1975
- Forum-lid HC
ngerrit-1963 schreef:en olympisch kampioen tijdrijden worden
Nope, hij reed op dat lelijke UKsports-ding.
Armistead trouwens op een P4 ipv de nieuwere P5, dus ook niet op haar normale teamfiets.
Less is bore
Trouwens wel bijzonder om te zien dat Pinarello nu veel 'soberder' haar frames in de kleur zet. Nog niet zo lang geleden was dit niet het geval. Alleen op bestelling. My way toonde hierin een mooi voorbeeld van je ontwerp. Deze gadget zal Pinarello denk ik toch wel zo hebben opgebouwd dat ze adhv de ontwerpen van Myway bezoekers de voorkeur kunnen zien en hierop hun ontwerpen af gaan stemmen als het om kleur en combinaties gaat? In ieder geval is het verschil er.
Ik fiets niet. Ik ben.
-
- Forum-lid
Deze quote is uit een nieuwsbericht van 30 juni 2012:
Team Sky will ride Pinarello bikes in 2013 according to an official statement from both parties.
Team Sky will ride Pinarello bikes in 2013 according to an official statement from both parties.
- daniel1975
- Forum-lid HC
http://road.cc/content/news/60760-tour- ... pinarellos" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat hier idd ook om maar een voorbeeld te noemen. Meerdere bronnen bevestigen dit..... dus waar het hot news van Bruno dan vandaan kwam? (had het niet gecheckt toen)
Staat hier idd ook om maar een voorbeeld te noemen. Meerdere bronnen bevestigen dit..... dus waar het hot news van Bruno dan vandaan kwam? (had het niet gecheckt toen)
Less is bore
Er is genoeg geschreven hier op het forum betreffende kraken. Kan zoveel zijn... Trappers, zadel,slechte lagers van de cranckas of achterwiel. Zet er eens een ander achterwiel in, was bij mijn Pina het kraakprobleem
Suc6
Suc6
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
Nog een toepassing van je Dogma:
http://www.youtube.com/watch?v=7ZmJtYaUTa0" onclick="window.open(this.href);return false;
Excuses als deze al eens gepost is...
http://www.youtube.com/watch?v=7ZmJtYaUTa0" onclick="window.open(this.href);return false;
Excuses als deze al eens gepost is...
Blijft mooi de Pina Dogma BOB
-
- Forum-lid
Vind hem zelf iets minder mooi met dat zwart, maar dat (mat) zwart word de nieuwe kleur bij iedereen.
Mijn fp3 is zelf rood wit zwart vind dat voor mijzelf toch mooier als het zwarte.
Ga mijn fp3 voorlopig nog 2 a 3 jaar houden zie ik tegen die tijd wel weer wat voor kleuren en modellen er zijn.
Mijn fp3 is zelf rood wit zwart vind dat voor mijzelf toch mooier als het zwarte.
Ga mijn fp3 voorlopig nog 2 a 3 jaar houden zie ik tegen die tijd wel weer wat voor kleuren en modellen er zijn.
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
dit is geen MAT zwart maar glans en dus wel een mooi geheel.Ik heb de Pina Paris van dit jaar en die is wel Mat zwart met klein beetje rood en dat zie ik tegenwoordig wel overal terug.MartijnVisser schreef:Vind hem zelf iets minder mooi met dat zwart, maar dat (mat) zwart word de nieuwe kleur bij iedereen.