Op zoek naar een 29-er
Ik gok dat er aan het retourneren wel een paar voorwaarden zitten.
Een zadel, handvatten, aandrijving zien er namelijk al snel gebruikt uit.
Op internet fietsen kopen moet je in mijn opzicht alleen doen als je volledig zeker bent van je zaak, en veel ervaring hebt met maatvoering en afstelling.
Mogelijk ben je bij een dealer in de buurt qua aanschaf duurder uit, maar bij de juiste zaak krijg je daar ook een hoop extra voor. Een investering in tijd om samen met jou op zoek te gaan naar de juiste fiets, een lichaamsmeting, een fysiek aanspreekpunt voor vragen of opmerkingen, service etc...
Een zadel, handvatten, aandrijving zien er namelijk al snel gebruikt uit.
Op internet fietsen kopen moet je in mijn opzicht alleen doen als je volledig zeker bent van je zaak, en veel ervaring hebt met maatvoering en afstelling.
Mogelijk ben je bij een dealer in de buurt qua aanschaf duurder uit, maar bij de juiste zaak krijg je daar ook een hoop extra voor. Een investering in tijd om samen met jou op zoek te gaan naar de juiste fiets, een lichaamsmeting, een fysiek aanspreekpunt voor vragen of opmerkingen, service etc...
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
na betaling ongeveer 2 werkdagen. Ik denk dat je vooraf ook wel even kunt bellen over eventueel proberen en terugsturen, zodat je daar achteraf geen discussie over krijgt ..
Het blijft natuurlijk altijd enig risico om een fiets via i-net te bestellen ! Maar als je budget het belangrijkste criterium is ..
Het blijft natuurlijk altijd enig risico om een fiets via i-net te bestellen ! Maar als je budget het belangrijkste criterium is ..
Je zou evt. ook hier: http://www.klamerwielersport.nl/index.p ... aam=Espada" onclick="window.open(this.href);return false; 1&formaat=groot
kunnen gaan kijken.
Hoogezand ligt om de hoek bij wijze van spreken....
Sebo
kunnen gaan kijken.
Sebo
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
klamer kennende zouden de prijzen wel boven haar budget liggen..Sebo schreef:Je zou evt. ook hier: http://www.klamerwielersport.nl/index.p ... aam=Espada" onclick="window.open(this.href);return false; 1&formaat=groot
kunnen gaan kijken.
Sebo
maar niet geschoten altijd mis!
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
-
- Forum-lid
foto! En ervaringen natuurlijk, altijd benieuwd naar!