Retro / oudere fietsen
Als je een hoge stuurpen moet hebben (deze Bianchi is trouwens wat te klein voor je) kun je beter een Nitto Technomic stuurpen monteren. Die mag zover uisteken (is extra lang).dc schreef:Die stuurpen van die Bianchi is echt gevaarlijk gemonteerd. Lager zetten, want dit is echt vragen voor een heel naar ongeluk!
Ik zou ook kijken naar een pen met een minder scherpe hoek (dus meer omhoog wijzend)ultra_ivo schreef:Als je een hoge stuurpen moet hebben (deze Bianchi is trouwens wat te klein voor je) kun je beter een Nitto Technomic stuurpen monteren. Die mag zover uisteken (is extra lang).dc schreef:Die stuurpen van die Bianchi is echt gevaarlijk gemonteerd. Lager zetten, want dit is echt vragen voor een heel naar ongeluk!
Dat ziet toch niet uit bij deze klassieker?
Ik ben het met Ivo eens, als die Coppi past is die Bianchi te klein.
Ik ben het met Ivo eens, als die Coppi past is die Bianchi te klein.
Klopt.. die Bianchi was echt te klein.... Maar, was geleende racefiets om te kijken of het wat zou zijn.. Was nooit de bedoeling dat ik het leuk zou gaan vinden..dc schreef:Die stuurpen van die Bianchi is echt gevaarlijk gemonteerd. Lager zetten, want dit is echt vragen voor een heel naar ongeluk!
Die fiets is terug naar mijn vader en die is echt toch wel een stukkie kleiner dan ik.. Stuurpen staat nu weer op standje veilig...
Een mooi geheel. Je mag er trots op zijn.
Mooi ding! Die hoge velgen staan hem ook goed. De kleuren combinatie ziet er echt gaaf uit, complimenten!FrankvanH schreef:Mijn Panasonic PR-4000 (1991 ong).
Is Hij al klassiek genoeg hij is iniedergeval ouder dan ik :p .
Ik heb ook een panasonic pr4000. Fijne fiets, heeft die van jou ook dat hij een soort klik heeft waardoor het stuur rechtuit blijft staan?
Inmiddels is deze aangepast naar een woon/werk fiets. Puristen even de oogjes dicht .
Mijn oude cornelo had ook zo'n midden stand nadat ik door een gat in de weg getroffen was. Binnen het balhoofd een zwikje, ofwel een knik in het frame deel.
Actie, nieuwe vork halen, gelukkig is zo'n chromen vork nog te krijgen en binnen een week weer rijdbaar. Nieuw setje lagers, dat wel want die hadden ook de optater niet echt goed doorstaan.
Robert
Actie, nieuwe vork halen, gelukkig is zo'n chromen vork nog te krijgen en binnen een week weer rijdbaar. Nieuw setje lagers, dat wel want die hadden ook de optater niet echt goed doorstaan.
Robert