Bulls
Inderdaad niet veel verkeer in dit topic.
Als oud-Bulls rijder blijf ik hem desondanks toch volgen....blijven leuke karretjes.
Maak nog eens een pica, je doet jezelf tekort zo:
- vanaf aandrijfzijde
- zet je fiets recht
- Bidon eruit of goed in de bidon houder gedrukt
- Hutkoffer eraf of in ieder geval dicht geritst
- Ketting voor op het grote blad
.Kekke remmetjes trouwens met dat rood.
Als oud-Bulls rijder blijf ik hem desondanks toch volgen....blijven leuke karretjes.
- vanaf aandrijfzijde
- zet je fiets recht
"Grandma was slow, but she was old!"
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
Ik zie nu je reactie pas, ik zal het van het weekeinde es doen. Deze was snel op de eerste dag gemaakt toen ik hem net had.sirbas schreef:Inderdaad niet veel verkeer in dit topic.
- vanaf aandrijfzijde
- zet je fiets recht
Ben bang dat je die niet kwijtraakt in de voorvork. Ook zal band mogelijk tegen de zitbuis aanlopen....kiekeboeboe schreef:Ik heb nog een Desert Falcon 1 staan hier van 2010, nu vroeg ik mij af of het mogelijk zou zijn om 30mm bandjes te gebruiken bij dit frame?
"Grandma was slow, but she was old!"
Misschien dat een 28mm er net nog in past, niemand die dat ooit geprobeerd heeft in het verleden? 28mm bandjes in een Desert Falcon frame?
Ik overweeg anders om Continental Grand Prix 4-Season 28mm te gaan gebruiken voor woon-werk verkeer.
Ik overweeg anders om Continental Grand Prix 4-Season 28mm te gaan gebruiken voor woon-werk verkeer.
Dat zou ik ook wel willen weten.kiekeboeboe schreef:Misschien dat een 28mm er net nog in past, niemand die dat ooit geprobeerd heeft in het verleden? 28mm bandjes in een Desert Falcon frame?
-
- Forum-lid
Ik heb deze bulls uit 2009 http://www.2-rad-rosskopp.de/2009/bulls ... falcon.htm
Ik zou graag de lagers willen vervangen in het balhoofd.
iemand enig idee welke afmetingen ik moet hebben (de lagers die er nu inzitten zijn versleten en ik kan er geen afmetingen op aflezen) en waar ik deze zou kunnen vinden?
Ik zou graag de lagers willen vervangen in het balhoofd.
iemand enig idee welke afmetingen ik moet hebben (de lagers die er nu inzitten zijn versleten en ik kan er geen afmetingen op aflezen) en waar ik deze zou kunnen vinden?