Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Frame Scott CR1 Pro Verlaagd in prijs

fransvanginkel
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 13 jun 2007 14:56

fransvanginkel 05 okt 2012 13:48

Fraai en bijzonder Scott CR1 Pro frame (900 gram). Voor de echte liefhebber. Full carbon, maat L (Large) inclusief KCNC C7 remmen (7075 aluminium, 170 gram per paar, goudkleurig), 3T Doric Ltd zadelpen (163 gram) en Fulcrum Crankstel Racing Torq RS). Professioneel en dus uniek gespoten door Brady van Dalen van BCP Special Paintwork in 's Gravenzande. Fraaier dan de versie "af fabriek". € 450,--
Foto: https://plus.google.com/u/0/photos/1041 ... MfKg72AugE" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door fransvanginkel op 15 okt 2012 16:43, 4 keer totaal gewijzigd.
frans

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 05 okt 2012 15:44

Zo te zien is het frame overgelakt en dan is het al snel uniek....

fransvanginkel
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 13 jun 2007 14:56

fransvanginkel 06 okt 2012 12:05

Tjonge, jonge.... bedankt voor je bijdrage. Zeker AZIJN gedronken.
frans

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 06 okt 2012 12:40

Je had ook gewoon zelf er bij kunnen zetten dat het frame overgelakt is, lijkt me namelijk wel iets wat van belang is voor een mogelijke koper.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Rey953
Forum-lid
Berichten: 773
Lid geworden op: 26 jul 2011 21:02

Rey953 06 okt 2012 12:47

Fabriek af waren dit niet bepaald mooie frames, dus ik kan me wel voorstellen dat iemand het frame over zou willen laten spuiten. Wel handig om te vermelden om welk model het ging voorafgaand aan het overspuiten (CR1 ltd, team, pro, etc.). Verder een topframe overigens!

bert01
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 25 jun 2010 23:31

bert01 06 okt 2012 12:52

fransvanginkel schreef:Tjonge, jonge.... bedankt voor je bijdrage. Zeker AZIJN gedronken.
Met zo'n reactie heb ik spontaan geen belang meer bij het frame.... moet je maar een fatsoenlijke advertentie plaatsen in plaats van deze halve info

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16418
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 06 okt 2012 13:56

bert01 schreef:
fransvanginkel schreef:Tjonge, jonge.... bedankt voor je bijdrage. Zeker AZIJN gedronken.
Met zo'n reactie heb ik spontaan geen belang meer bij het frame.... moet je maar een fatsoenlijke advertentie plaatsen in plaats van deze halve info
Op marktplaats staat dit frame ook te koop.
Ook geen vermelding dat het herspoten is.
Mogelijk zitten daar niet zo'n kenners als hier.

Dat zoiets gebeurt op Marktplaats kan gebeuren.
Maar op dit forum is het toch, of zou het toch, de bedoeling moeten zijn om andere forumleden zo goed en volledig als mogelijk in te lichten als je iets te koop zet.

Sommigen doen dat echter niet, uit onwetendheid of moedwil, en dat is jammer.
I know myself like no one else
Nothing to defend

fransvanginkel
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 13 jun 2007 14:56

fransvanginkel 06 okt 2012 14:09

:D Het is de Pro en inderdaad overgespoten maar wel door Brady van Dalen van BCP Special Paintwork in 's Gravenzande. Kijk maar eens op zijn site wie er nog meer hun frames hebben laten spuiten. Excuses voor mijn reactie maar het zure commentaar van Haaienman schiet mij echt in het verkeerde keelgat.
frans

fransvanginkel
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 13 jun 2007 14:56

fransvanginkel 06 okt 2012 14:16

Mensen, kinderen. Mooi medium Internet. Ik heb een frame te koop. Een prachtige frame dat nog mooier is dan het "af fabriek" al was, gewoon strak in de lak. TE KOOP voor wie naar een mooi, licht en degelijk frame zoekt. Niks misleidends aan.
frans

Gebruikersavatar
wouterf
Forum-lid
Berichten: 863
Lid geworden op: 13 aug 2006 23:14

Gebruikersavatar wouterf 06 okt 2012 14:17

Dat is toch wel vitale informatie die je had moeten vermelden om dit soort vragen en opmerkingen te voorkomen.

yoda
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 18 aug 2009 13:23

yoda 06 okt 2012 18:20

fransvanginkel schreef:Mensen, kinderen. Mooi medium Internet. Ik heb een frame te koop. Een prachtige frame dat nog mooier is dan het "af fabriek" al was, gewoon strak in de lak. TE KOOP voor wie naar een mooi, licht en degelijk frame zoekt. Niks misleidends aan.
Ik krijg een beetje de indruk dat je niet helemaal tegen een kritisch blik kan, gezien je reacties hier en de toevoeging in de MP adv. Probeer het als opbouwend zien. Het is niet erg als de info niet in een keer goed is, maar pas het aan (erg kleine moeite) Als je zelf bv een auto koopt wil je ook weten uit welk jaar die is en hoeveel km's er mee gereden is. En/of die is gebruikt voor de zondagse ritjes of voor races. Waarom doe je em weg, waar zitten eventuele beschadigingen, is de vorkbuis ingekort. Is het een compact crank of een dubbel. Probeer zo uitgebreid mogelijk te zijn. Ik vind het een pracht frame (helaas te klein) en BCP levert idd goed werk af, maar je info bij de adv kan een stuk uitgebreider en ik denk dat je het frame dan sneller kwijt bent. Succes!
Do or Do not.. There is no try

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 06 okt 2012 20:44

Excuses voor mijn reactie maar het zure commentaar van Haaienman schiet mij echt in het verkeerde keelgat.
Dit is een forum en geen MP (Waar zo'n beetje alles gepikt wordt). Scotts zijn zeer goed gespoten (daar kan Brady nog een puntje aan zuigen). De enige reden die ik kan bedenken is schade (+ reparatie), versleten lak of
uitgekeken op het spuitschema.
Een eerlijke verkoper heeft helemaal niets te verbergen en meldt de reden van overspuiten (maar zelfs dan zou ik het frame niet kopen zonder foto van net voor het spuiten want dekkende lak kan bij carbon heel veel ellende prima verbergen).

Met zo weinig info komt de opmerking "uniek" al snel in de categorie "nooit wedstrijden mee gereden" of "van een oud vrouwtje geweest".
Overigens is de Pro eind 2005 zijn bestaan naast de 3k C1 begonnen en werd voor heel weinig geld naast de CR1 geleverd, later is de naam gebruikt voor het model met een iets zwaardere afmontage/vork, dus een bouwjaar (het frame kan dus tussen de 7 en 3 jaar oud zijn) zou ook niet heel verkeerd zijn.

En tja als je een kritische opmerken (van iemand die dus wel oplet) op een onvolledige advertentie al niet kan velen kun je beter op Marktplaats blijven.
Laatst gewijzigd door sharkman113 op 07 okt 2012 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie