Heeft iemand misschien ervaring met beide wielen?
Zijn de P-SL1 wielen stijver dan de PR2 wielen?
Gewicht is een leuke bijkomstigheid, maar stijfheid is het belangijkste.
Giant P-SL1 wielen stijver dan PR2?
Ik heb alleen ervaring met PR-2’s. Heb der dit seizoen t/m augustus mee gereden, zonder problemen.
Voor tour tochten volstaan ze prima, ga je echter een keer sprinten of hard door een bocht dan kan je beter iets anders kiezen. Had altijd het gevoel dat ik de velg kromtrok tijdens het aanzetten, was een gek gevoel moet ik zeggen. (weeg wel 93kg dan moet je ook mee rekenen)
Voor tour tochten volstaan ze prima, ga je echter een keer sprinten of hard door een bocht dan kan je beter iets anders kiezen. Had altijd het gevoel dat ik de velg kromtrok tijdens het aanzetten, was een gek gevoel moet ik zeggen. (weeg wel 93kg dan moet je ook mee rekenen)
Duidelijk verhaal en herkenbaar.wouter.z schreef:Ik heb alleen ervaring met PR-2’s. Heb der dit seizoen t/m augustus mee gereden, zonder problemen.
Voor tour tochten volstaan ze prima, ga je echter een keer sprinten of hard door een bocht dan kan je beter iets anders kiezen. Had altijd het gevoel dat ik de velg kromtrok tijdens het aanzetten, was een gek gevoel moet ik zeggen. (weeg wel 93kg dan moet je ook mee rekenen)
De persoon waarvoor ik dit vraag is zelf namelijk 94 kg, dus aardig vergelijkbaar.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
De SL1 velgen hebben iig dikkere spaken. Ze voelen zeker wel sterker aan.wezep schreef:Heeft iemand misschien ervaring met beide wielen?
Zijn de P-SL1 wielen stijver dan de PR2 wielen?
Gewicht is een leuke bijkomstigheid, maar stijfheid is het belangijkste.
Giant TCR 0 2013
Fulcrum Quattro
Fulcrum Quattro