Alles over vakanties op én met de fiets

Bikemotion 2012

ruben_m
Forum-lid

ruben_m 10 okt 2012 22:38

Op vrijdag is het tot 9 uur open wil dit zeggen dat iedereen al om half 9 gevraagd word om naar buiten te gaan, of kan je rustig tot 10 uur rond lopen ?
triathlon

Erik
Forum-lid

Erik 10 okt 2012 22:57

Net kaartje gekocht met de indrukwekkende korting van 50 (vijftig) cent.... Adverteren met €14, maar dan wel een euro administratiekosten erbij op doen. Zo kan ik ook een korting geven....
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

danny1407
Forum-lid

danny1407 10 okt 2012 23:34

ruben_m schreef:Op vrijdag is het tot 9 uur open wil dit zeggen dat iedereen al om half 9 gevraagd word om naar buiten te gaan, of kan je rustig tot 10 uur rond lopen ?
Ik heb het sterke vermoeden dat tot 9 uur open betekend dat het om 1 over 9 gesloten is.
Mochten ze om half 9 beginnen met vragen naar buiten te gaan, komt dat hoogst waarschijnlijk door hun ervaring met irritante mensen die tot 10 uur willen blijven rond lopen.
FacebookS3RSSite

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 11 okt 2012 08:43

LOL

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 11 okt 2012 08:51

danny1407 schreef:[ komt dat hoogst waarschijnlijk door hun ervaring met irritante mensen die tot 10 uur willen blijven rond lopen.
JIj staat ook wel eens in een stand zeker?
Die categorie mensen is inderdaad dramatisch. En het zijn altijd dezelfde figuren :(
Less is bore

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 11 okt 2012 08:55

Ik kan uit zeer, zeer betrouwbare bron ( :) ) melden dat er om 5 minuten voor 21.00 uur omgeroepen wordt dat de beurs gaat sluiten.

De meeste standhouders overigens zullen ook al iets voor 21.00 uur hun stand sluiten, die zijn in dit geval vaak al vanaf s morgens vroeg aanwezig....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 12 okt 2012 01:14

supergrover1 schreef: De meeste standhouders overigens zullen ook al iets voor 21.00 uur hun stand sluiten, die zijn in dit geval vaak al vanaf s morgens vroeg aanwezig....
De zwaarste dag is inderdaad de vrijdag, morgen om 09.30 der heen.. beurs tot 21.00uur.
Vervolgens restaurant opzoeken voor fatsoenlijk eten, waarbij veel keukens al sluiten..
Dit jaar voor om 22.00uur restaurant weten te regelen, zondag idd vroeg op.

Graag iedergeval tot op de Bike Motion!

Afbeelding

Arno357
Forum-lid

Gebruikersavatar Arno357 12 okt 2012 10:05

Actie van het Kruidvat Treinkaartje voor 12,99 kan je de hele dag treinen, ook naar Utrecht in de periode van 12 oktober tot in januari 2013...alleen geldig op zaterdag of zondag dus ga ik zaterdag lekker met de trein.. geen parkeren en jaarbeus is vlakbij het station.

MVG Arno

sjax
Forum-lid

sjax 12 okt 2012 22:26

Ik had vanmiddag bij de De Rosa stand wel even het #facepalm momentje van de dag. Het viel me op dat er op de bovenbuis van een De Rosa Merak frame de zin "Super HM Composition High Strenght" stond geschreven, ik heb vroeger in de Engelse les geleerd dat de vertaling van het woord 'kracht' tot echt 'strength' is.

Toen ik de vertegenwoordiger van De Rosa attendeerde op dit feit schrok hij zich toch wel een beschamend hoedje, ook bladerend in de dikke glimmende brochure zag ik dat er 'Strenght' alsmede 'Strength' op de bovenbuis van verschillende kleurschema's stond geschreven.

Het is niet te vergelijken met een tatoeage, maar dit kan zo'n firma toch echt niet maken......

wezenloze
Forum-lid

wezenloze 12 okt 2012 22:47

Ik heb genoten van het beursbezoekje. Paar bekenden gezien en lekker gesnuffeld en gevoeld aan veel carbon, staal en titanium.
Highlights voor mij:
- het opengezaagde carbon Giant-frame vond ik interessant om te bekijken en te voelen
- spelen met en voelen aan DI2
- de stand van Kuiper wielen met alle wielen op een rijtje
- wielen van Equinox vond ik inventief en mooi
- bij Time stond een full-carbon racefiets waar ik niet zo goed vanaf kon blijven...
- bijna een tacx gewonnen door 2 keer 2 minuten redelijk vlot door te trappen (iemand die echt hard trapte won :-))

Verder opvallend maar niet zozeer als hoogtepunten:
- bij sommige stands lijken dingen te koop (AGU, Cyclon, BBB e.a.) maar heel duidelijk werd me dat niet. Ik zag bv. wel prijskaartjes maar geen kassa.Gelukkig voelde ik geen dringende behoefte tot aanschaf.
- bij een aantal merken lijkt dezelfde licht visueel gehandicapte / kleurblinde stagiare wat frames te hebben ingekleurd met kleuren die niet bij elkaar passen en de merknaam doet verdwijnen in een kermis van pastel, fluor, zwart en donkerblauw.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 12 okt 2012 22:49

sjax schreef:Ik had vanmiddag bij de De Rosa stand wel even het #facepalm momentje van de dag. Het viel me op dat er op de bovenbuis van een De Rosa Merak frame de zin "Super HM Composition High Strenght" stond geschreven, ik heb vroeger in de Engelse les geleerd dat de vertaling van het woord 'kracht' tot echt 'strength' is.

Toen ik de vertegenwoordiger van De Rosa attendeerde op dit feit schrok hij zich toch wel een beschamend hoedje, ook bladerend in de dikke glimmende brochure zag ik dat er 'Strenght' alsmede 'Strength' op de bovenbuis van verschillende kleurschema's stond geschreven.

Het is niet te vergelijken met een tatoeage, maar dit kan zo'n firma toch echt niet maken......
Op de De Rosa site zie ik toch echt ook Strength staan en volgens mij is daar niets mis mee!
Dus met GTH en niet met GHT, ook diverse afbeeldingen op internet zie ik ook strength.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door colnagofreak op 12 okt 2012 23:12, 3 keer totaal gewijzigd.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 12 okt 2012 23:03

Wij hebben er vandaag ook de nodige uurtjes doorgebracht, net als alle jaren was het vooral gezellig!
Op fietsgebied niet veel wijzer geworden, de keuze voor mijn nieuwe fiets blijft hetzelfde.
Wel positief verrast door Cube: de litening is wat druk, maar alles klopt qua kleuren, fantastische fiets! Ook Felt maakt hele mooie fietsjes, maar dat wist ik al. Verder lijkt Scott de goede kant op te gaan qua kleurschema's na een paar jaar ellende. Look is echt totaal de weg kwijt, sodeju wat een gedrochten (die met de stuurpen die even hoog is als de bovenbuis en die bovenbuis met een bobbel). Ook Giant gaat de goede kant op, met zo'n crosser zou je me best een plezier doen. |Verder waren Colnago en derosa ook best mooi om naar te kijken.

Weer wat wijzer geworden over waar Giordana komend jaar verkocht gaat worden, nadat het afgelopen jaar bijna nergens meer te verkrijgen was. :D.

Dat Corima de mooiste carbon wielen maakt, daar blijf ik bij, maar de Infinito's zijn na vandaag ook in beeld, erg mooi afgewerkt. De Campa Bullets vallen echt af, hoe lelijk kun je iets afwerken... Daarentegen heeft PFW uitgesproken dat hij de Campa groepen ook best mooi vind, zou het dan ooit?? ;-). Die CX crankset gaat er bij mij in ieder geval nog komen!

Ooh ja, de performance reep met chocosmaak is echt heerlijk, we zijn er dan ook vaker dan 1 keer langs gelopen ;-)

Kortom, leuke gezellige dag gehad en weer mooi spul gezien.
~live fast, die young ~

Plaats reactie