NK Tijdrijden voor vrije renners te Texel
- robbebopper
- Forum-lid HC
Paar dagen geleden was er nog voldoende van in Texel(van wind bedoel ik). Wind tegen amper 30. Wind mee 64,6 km/h. Wel eens leuk, maar voor een hoge gemiddelde snelheid, en daar hoop ik toch altijd een beetje op, is weinig wind gewoon beter. Voor je klassering maakt het meestal geen bal uit.
- robbebopper
- Forum-lid HC
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... .72&lon=53
Mooi weer! Ik start om 14:17 uur. Windverwachting is dan prima. Ik heb vandaag nog even lekker over het eiland gepeddeld. Wat is Texel toch prachtig! Goed rondgekeken, want morgen heb ik daar geen tijd meer voor.
Mooi weer! Ik start om 14:17 uur. Windverwachting is dan prima. Ik heb vandaag nog even lekker over het eiland gepeddeld. Wat is Texel toch prachtig! Goed rondgekeken, want morgen heb ik daar geen tijd meer voor.
- razenderoeland
- Forum-lid
Ik start iets eerder, om 13.36 . Heb ik het geluk dat er elke halve minuut nog wordt gestart en ik dus een goed richtpunt heb.
In ieder geval heb ik er erg veel zin in. Weinig wind , en dus een prima gelegenheid om een snelle tijd neer te zetten. Elke tijd onder de 48 minuten is voor mij prima.
Veel succes morgen aan de andere deelnemers.
In ieder geval heb ik er erg veel zin in. Weinig wind , en dus een prima gelegenheid om een snelle tijd neer te zetten. Elke tijd onder de 48 minuten is voor mij prima.
Veel succes morgen aan de andere deelnemers.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Starttijden van herkende forumleden op de lijst:
13:36:00 RazendeRoeland
14:12:00 frenkie
14:17:00 Robbebopper
14:29:00 alstro
14:32:00 Corniel
14:56:00 Auke
Ik zou zeer tevreden zijn als ik zowel frenkie, als Robbebopper als alstro achter me zou laten, maar ik vrees dat het niet gaat lukken.
13:36:00 RazendeRoeland
14:12:00 frenkie
14:17:00 Robbebopper
14:29:00 alstro
14:32:00 Corniel
14:56:00 Auke
Ik zou zeer tevreden zijn als ik zowel frenkie, als Robbebopper als alstro achter me zou laten, maar ik vrees dat het niet gaat lukken.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik zou zeer tevreden zijn als ik Auke achter me zou houden:)
En dan bedoel ik natuurlijk niet dat ik blij ben als ik eerder in Oudeschild ben hoor!
En dan bedoel ik natuurlijk niet dat ik blij ben als ik eerder in Oudeschild ben hoor!
-
- Forum-lid
Uitslag NK tijdrijden vrije renners
Verslag NK tijdrijden vrije renners
Fotoalbum NK tijdrijden vrije renners
Morgen (zondag) worden nog meer foto's op de site geplaatst.
Verslag NK tijdrijden vrije renners
Fotoalbum NK tijdrijden vrije renners
Morgen (zondag) worden nog meer foto's op de site geplaatst.
[quote="Tsjongejonge"]Uitslagen staan op de site www.wielercomitetexel.nl,[/quote]
Kijk ik zo scheef? Ik zie onder uitslagen alleen uitslagen t/m 2009, ook elders kan ik ze niet ontwaren...
Kijk ik zo scheef? Ik zie onder uitslagen alleen uitslagen t/m 2009, ook elders kan ik ze niet ontwaren...
- robbebopper
- Forum-lid HC
[IMG=http://img530.imageshack.us/img530/4520 ... c41031.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
En in ieder geval Corniel achter me gehouden;) Jammer genoeg was Auke toch een maatje te groot. De andere forummers heb ik zo snel nog niet kunnen vinden.
Uploaded with ImageShack.us
En in ieder geval Corniel achter me gehouden;) Jammer genoeg was Auke toch een maatje te groot. De andere forummers heb ik zo snel nog niet kunnen vinden.