Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het dopingtopic 2.0

templar
Forum-lid

templar 21 okt 2012 13:05

zorroi schreef:
templar schreef:En bij het dames wielrennen.
Daar steekt er ook een ver boven de rest uit.

Oh ja? Je bedoelt iemand a la Vos? Steekt Vos er al niet jaaaaaaren ver bovenuit? Als je mijn post goed hebt gelezen dan gaat het om die enorme pieken en dalen van Gilbert die in mijn optiek erg slecht te zijn verklaren. Heb jij een idee?
Ja, Ik heb je post goed gelezen.
Nee, ik heb geen idee.
Ik wilde alleen de reactie peilen.
Kijk een vinger achter de waarheid krijgen is niet gemakkelijk zo niet onmogelijk. Je kunt in je opmerking net zo goed de naam van Gilbert verwijderen en vervangen door bijv. Boonen, Ballan, Evans, etc..
Vroeger was ik een twijfelaar maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.

Karl66
Forum-lid

Karl66 21 okt 2012 14:51

Psychische problemen, bijna failliet, klinkt niet erg gezond...

http://www.nu.nl/sport/2938801/vader-sc ... oppen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

dc
Forum-lid

dc 21 okt 2012 16:57

Karl66 schreef:Psychische problemen, bijna failliet, klinkt niet erg gezond...

http://www.nu.nl/sport/2938801/vader-sc ... oppen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan heeft hij een bizar gat in zijn hand gehad. Je mag toch verwachten dat hij een paar miljoen bij elkaar heeft geharkt.

gandalf
Forum-lid

gandalf 21 okt 2012 21:00

Prima documentaire die het verhaal in 46 minuten samenvat (volgens mij ook vandaag op NOS geweest)
http://www.abc.net.au/4corners/stories/ ... 608613.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Erg interessant is de link naar de verhoren van LA op diezelfde pagina tijdens het proces dat de verzekeringsmij tegen hem aanspande in 2005.
It is not a lie if you believe it...

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 21 okt 2012 21:27

Gastheerg schreef:UCI stopt met wielersport!
Dus die geruchten dat Ernst Blatter de UCI adviseerde over een nieuw concept waarbij alle technische hulpmiddelen voor de dopingcontrole uitgebannen worden en je alleen nog maar bestraft wordt als je: of geen steekpenningen betaald; of wanneer er duidelijk een peer onder je oksels zit, zijn niet waar?
Afbeelding

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 22 okt 2012 00:44

ik bedoelde natuurlijk Sepp, Ernst was er met Bobbie vandoor gegaan...en de rest natuurlijk
Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 22 okt 2012 09:34

Wat verwachten we eigenlijk dat er vanmiddag gezegd gaat worden bij de persconferentie van de UCI?
Als ze 100% meegaan bekennen ze indirect ook schuld dat dit allemaal kon gebeuren, maar aan laten komen op een zaak bij het CAS durven ze ook niet denk ik. Zal wel een heel wollig verhaal worden met een soort van compromisoplossing. Waarschijnlijk i.o.m. LA bedacht.....
Less is bore

elefantino
Forum-lid

elefantino 22 okt 2012 09:38

daniel1975 schreef:Wat verwachten we eigenlijk dat er vanmiddag gezegd gaat worden bij de persconferentie van de UCI?
Als ze 100% meegaan bekennen ze indirect ook schuld dat dit allemaal kon gebeuren, maar aan laten komen op een zaak bij het CAS durven ze ook niet denk ik. Zal wel een heel wollig verhaal worden met een soort van compromisoplossing. Waarschijnlijk i.o.m. LA bedacht.....
Mijn vertrouwen in de UCI is dusdanig laag, dat ik er geen vertrouwen in heb dat er harde uitspraken richting Armstrong/Bruyneel/Ferrari en Verbruggen worden gedaan. Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik zou er niet raar van opkijken als ze een groot deel van het dossier van tafel vegen. Alles voor het eigen straatje bij die club.

Hoe laat is er een persco?

materialist
Forum-lid

materialist 22 okt 2012 09:53

daniel1975 schreef:Wat verwachten we eigenlijk dat er vanmiddag gezegd gaat worden bij de persconferentie van de UCI?

Uci:
bezorgt
verontrust
teleurgesteld
maakt zich zorgen
heeft maatregelen genomen
het kwaad uitgebannen
spant zich in voor een schone sport
ziet de toekomst tegemoet
Laatst gewijzigd door materialist op 22 okt 2012 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Do kin der mar druk mei weze

rschouten
Forum-lid

Gebruikersavatar rschouten 22 okt 2012 09:59

elefantino schreef:
Mijn vertrouwen in de UCI is dusdanig laag, dat ik er geen vertrouwen in heb dat er harde uitspraken richting Armstrong/Bruyneel/Ferrari en Verbruggen worden gedaan. Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik zou er niet raar van opkijken als ze een groot deel van het dossier van tafel vegen. Alles voor het eigen straatje bij die club.

Hoe laat is er een persco?
13:00

rien
Forum-lid

rien 22 okt 2012 12:46

Ik ben benieuwd.
Ik ben bang dat ze een vaag verhaal gaan vertellen.

Naar mijn idee is de enige optie dat de complete board opstapt.

materialist
Forum-lid

materialist 22 okt 2012 12:49

http://nos.nl/dossier/428067-dopingzaak ... /526/live/" onclick="window.open(this.href);return false;

en wie gaat de zondebok worden?
Armstrong ligt te veel voor de hand
Do kin der mar druk mei weze

Plaats reactie