Vandaag gefietst in 2012
doompjoe schreef:Ik was gelukkig wat eerder opgestapt vanochtend, daardoor toch nog ruim 2 uur in het zonnetje gereden. Daarna werd het wel frisjes, vooral de voeten....
Uittgebreid rondje Holterberg, 115 km.
Misschien zijn we je nog tegen gekomen. Vandaag met een oud clubgenootje vanaf carpool Rijssen ruim 100km gefietst, liever gezegd al kletsend de benen ook nog iets laten doen, maar dat hield niet echt over, iets te gezellig . Vrij fris in eerste instantie, maar wel zonnig, op een gegeven moment zelfs een aangenaam temperatuurtje, maar het laatste uur toch wel koud en nevelig.
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid
Rondje Dorst met mijn oudste zoon:
Gisteren rondje Montferland.. het parcours lag er prachtig bij!
http://www.strava.com/rides/28044545" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.strava.com/rides/28044545" onclick="window.open(this.href);return false;
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
- Forum-lid
Vandaag rondje van 65 km Oostrum - Ee - Engwierum - Munnekezijl - Kommerzijl - Electra - Ulrum - Vierhuizen - Lauwersoog - Anjum - Oostrum
De boeren waren druk bezig het spul van het land te halen was soms net veldrijden
De boeren waren druk bezig het spul van het land te halen was soms net veldrijden
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Vandaag voor het eerst een stukje gereden op mijn nieuwe crosser.
BInnen 10 kilometer al de 1e lekke band.
Normaal gooi ik altijd een nieuwe binnenband erin en plak ik eventueel later.
Aangezien dit mijn 1e crosser is had ik nog niet de juiste binnenbanden bij me.
Dus moest ik plakken, de lijm die ik bij me had bleek echter niet goed meer, er kwam alleen lucht uit...
Racefietsband erin en naar huis slingeren met een halfvolle voorband.
Hier heb ik dus geen zin meer in.
Nu ben ik dus op zoek naar betere banden.
Er zitten nu Continentel Cyclocross Race banden op.
Dat is volgens mij een vrij goedkope band.
Weet iemand wat goede banden zijn voor een crosser, met een hoge lekbescherming?
BInnen 10 kilometer al de 1e lekke band.
Normaal gooi ik altijd een nieuwe binnenband erin en plak ik eventueel later.
Aangezien dit mijn 1e crosser is had ik nog niet de juiste binnenbanden bij me.
Dus moest ik plakken, de lijm die ik bij me had bleek echter niet goed meer, er kwam alleen lucht uit...
Racefietsband erin en naar huis slingeren met een halfvolle voorband.
Hier heb ik dus geen zin meer in.
Nu ben ik dus op zoek naar betere banden.
Er zitten nu Continentel Cyclocross Race banden op.
Dat is volgens mij een vrij goedkope band.
Weet iemand wat goede banden zijn voor een crosser, met een hoge lekbescherming?
Heb je niet gewoon pech gehad? Was het geen snakebite toevallig?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Misschien heb ik inderdaad gewoon pech gehad, maar als ik zo snel een lekke band krijg met een nieuwe band heb ik het er al snel mee gehad.
Toen ik lek reed zat er een cross binnenband in, die kon ik niet plakken en toen heb ik een race binnenband geplaatst.
Deze race binnenband was niet "groot" genoeg om de buitenband helemaal te vullen.
Toen ik lek reed zat er een cross binnenband in, die kon ik niet plakken en toen heb ik een race binnenband geplaatst.
Deze race binnenband was niet "groot" genoeg om de buitenband helemaal te vullen.
Ik had vanmiddag ook na 10km een lekke achterband. Flink gapend gat in de buitenband ook. Nieuw binnenbandje erin en toch maar terug naar huis.
Uiteindelijk een avondrit door een modderig en pikdonker Hoeksche Waard. Fiets ziet eruit alsof het een veldrit was, maar wel heerlijk 70km gemaakt.
De Michelin Pro4 banden die ik er vanmiddag op heb gelegd gaan er trouwens wel snel weer af. Heerlijk comfortabel bandje hoor, maar voelde m'n achterwiel regelmatig glibberen.
Uiteindelijk een avondrit door een modderig en pikdonker Hoeksche Waard. Fiets ziet eruit alsof het een veldrit was, maar wel heerlijk 70km gemaakt.
De Michelin Pro4 banden die ik er vanmiddag op heb gelegd gaan er trouwens wel snel weer af. Heerlijk comfortabel bandje hoor, maar voelde m'n achterwiel regelmatig glibberen.
Ja nieuwe crossers willen nog wel eens met gewone racebinnenbandjes worden geleverd, zo ook die van mij destijds (met 700x37c buitenbanden!). Ik heb ze al snel vervangen door ruimere binnenbanden en nog nooit lek gereden op de crossfiets. Veel lager dan zo'n 2.2 bar durf ik evenwel niet te gaan.