Mede fietsers,
Ik ben op zoek naar een eenvoudige Ant+ fietscomputer naast mijn Bryton Rider 50. Een fietscomp die ik niet elke keer hoef op te laden.
Specs Minimaal: harstlag, cadance en huidige snelheid.
Ik heb de Bontrager node 1.1 en 2.1 al gespot ook de BBB BCP-51W.
Graag nog wat suggesties.
Ant+ fietscomputer op kleine lithium batterij
-
- Forum-lid
Polar CAD200
In het kaartscherm van de Edge 800 kun je gewoon twee waardes zetten, bijvoorbeeld snelheid en hartslag.
Ik zou overigens meteen die BBB kopen als die dezelfde bajonetaansluiting had als de Edge. Helaas is dat echter niet het geval.
Ik zou overigens meteen die BBB kopen als die dezelfde bajonetaansluiting had als de Edge. Helaas is dat echter niet het geval.
@havana
Klopt, heb in het kaartscherm ook de velden voor hartslag en candans actief, maar wil ook graag snelheid en afstand in beeld hebben.
Op deBontrager Node 1.1 kun je ook twee vaste waardes in beeld vastzetten.
Verder is de Edge 800 het beste wat je op je stuur(pen) kunt hebben volgens mij.
Werkt perfect!!
Rolo
Klopt, heb in het kaartscherm ook de velden voor hartslag en candans actief, maar wil ook graag snelheid en afstand in beeld hebben.
Op deBontrager Node 1.1 kun je ook twee vaste waardes in beeld vastzetten.
Verder is de Edge 800 het beste wat je op je stuur(pen) kunt hebben volgens mij.
Werkt perfect!!
Rolo
het is geworden de bbb-bcp 52wa. Lijkt me een mooi ding !!
zie ook: http://bbbcycling.com/accessories/cycli ... s/BCP-52WA" onclick="window.open(this.href);return false;
zie ook: http://bbbcycling.com/accessories/cycli ... s/BCP-52WA" onclick="window.open(this.href);return false;
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Nou ik heb nu ook een bontrager node 1.1, maar het onderste knopje op het kastje doet een klein beetje vreemd. Vandaar oa de switch (en natuurlijk met de bbb meerdere functies).
De 2032 houdt het een klein jaartje vol (10.000km). Volgens mij maakt t ook uit welk merk bat je gebruikt. De merkloze chinese meuk wil wel s snel leeg zijn ........
De 2032 houdt het een klein jaartje vol (10.000km). Volgens mij maakt t ook uit welk merk bat je gebruikt. De merkloze chinese meuk wil wel s snel leeg zijn ........
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Allez