Goedeavond,
Mijn oude tacx schakel systeem heeft het begeven.
Weet iemand misschien nog waar ik zo iets kan krijgen. Er staat slechts alleen een enkel nummer van verschillende onderdelen bij de spareparts.
Alvast bedankt
Tacx schakel systeem kapot
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Oja dat hoorde er ook nog bij het is een Tacx one Blauw
http://fstatic1.mtb-news.de/img/photos/ ... C03967.JPG
http://fstatic1.mtb-news.de/img/photos/ ... C03967.JPG
Bij mij is ook een keer de kabel geknapt. Geen probleem dacht ik. Kabeltje vervangen was alleen niet mogelijk. Dan maar een hele schakelunit. Besteld via een gewone fietsenwinkel; bleek echter niet mogelijk deze zelf te monteren. Kan alleen door Tacx zelf. Ik kreeg van Tacx te horen dat ik het hele ding naar hun moest opsturen. Heb overigens die moeite nooit genomen...
Let dus op: het onderdeel is inderdaad te bestellen, maar je kunt er dus niets mee.
Heel omslachtig...
Let dus op: het onderdeel is inderdaad te bestellen, maar je kunt er dus niets mee.
Heel omslachtig...
-
- Forum-lid
Ik heb nu ook heel de tacx uit elkaar gehaald en snap waar je voor staat. Het is idd haast onmogelijk om dit kabeltje terug te monteren. Toch maar eens proberen en we zien wel waar het schip strand. Opsturen is ook wel weer een heel gedoe ja.
-
- Forum-lid
Die versteller is letterlijk de 'zwakke schakel' bij Tacx. Ik heb dat ding 3 keer bij 3 verschillende trainer kapot gehad. Alle 3 keer net buiten de garantie....
Ik ben overgestapt op de Elite SuperChrono Wireless vloeistof trainer. Wereld van verschil...realistischer gevoel en veel minder gehannes met versnellingen en versteller. Ook veel stiller overigens....voor mij geen Tacx meer...
Ik ben overgestapt op de Elite SuperChrono Wireless vloeistof trainer. Wereld van verschil...realistischer gevoel en veel minder gehannes met versnellingen en versteller. Ook veel stiller overigens....voor mij geen Tacx meer...