Toch wel knap dat die rijder over rechts toen al een Omega Pharma - Quickstep tenue had.rob74 schreef:zo te zien is die foto van 2 jaar terug. Vorig jaar waren namelijk het zomerse temperaturen tijdens de Ronde.
RVV 2013
- thestudent
- Forum-lid HC
Vorig jaar was het smiddags een graag of 7-10 denk ik. Weet het eigenlijk niet meer. Bij de start wel best fris. Maar het was mooi weer geen regen wel veel wind.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus dit wordt dan de zoveelste in de innotimeuitverkocht-hype....
Less is bore
Danny1808 schreef:Waar? Niet op flandersclassic.beberen040 schreef:inschrijving is open
http://sport.be.msn.com/rondevanvlaanderen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Allard
Zojuist ingeschreven. Voor de 80 km route. Voor het voorjaar is deze afstand al goed genoeg voor mij.
Indien geen weekendje weg. Is op en af rijden ook goed te doen. Je kan op deze afstand starten tot 14 uur.
Indien geen weekendje weg. Is op en af rijden ook goed te doen. Je kan op deze afstand starten tot 14 uur.
Race: Trek 1.7 Shimano 105
MTB: Merida Big Nine 700 tft
MTB: Merida Big Nine 700 tft
Dit is de eerste klassieker die ik wil gaan fietsen. Mijn inschrijving is een feit. De 30e maart fiets ik de 140 kilometer versie. Het gaat mij om de sfeer en beleving van de RVV. Ik heb er nu al (kasei)keiveel zin in. Alleen moet ik nu nog een fietske zien te scoren waarmee ik kan gaan stoempen. En ik heb een zéér beperkt budget. Thuis heb ik nog een Centaur groep zonder shifters liggen, oude Edho wielen die onder een Pina zaten en het stuur en zadel. Helaas is mijn racefiets in puin gereden. Nu kijken voor een stalen, aluminium of titanium fietske. Het mag of kan ook een cyclo zijn. Heeft er iemand nog tips voor me?
Ik fiets niet. Ik ben.
ik bekijk hier juist de inschrijvingsprijzen, 't is nog erger dan ik dacht! ( en die vond ik bij de edities met aankomst in Ninove ook al heel hoog)!fiedoo schreef:De organisatoren van de RVV zijn zodanige geldwolven dat ze de deelnemerslimiet zodanig hoog zullen leggen dat ze hem nooit halen.bianco schreef:Ik zit de nieuwe Procycling te lezen en daar staat een advertentie/aankondiging voor De Ronde voor wielertoeristen 2013 in met daarbij: "Inschrijven vanaf 15/11. Let op: deelnemerslimiet."
Dus.
Trouwens, zou dit bij mijn weten de eerste keer zijn.
Zeker voor de 80 km editie : shameless.
Tussen 15/11 en 31/12/2012
80km 20 €
140km 25 €
240km 30 €
Tussen 1/1 en 15/2/2013
22,5 €
27,5 €
32,5 €
Tussen 16/2 en 13/3/2013
25 €
30 €
35 €
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.