Cube
-
- Forum-lid
Mooie fiets! Veel rijplezier
JeroenBiking
(Hoe lichter, hoe sneller...... je zult toch zelf moeten trappen!!!!!)
(Hoe lichter, hoe sneller...... je zult toch zelf moeten trappen!!!!!)
-
- Forum-lid HC
Mooi hoor, ik zou er alleen nog witte shifter rubber opdoen.
- boswielrenner
- Forum-lid
@CyclingSegietere : prachtige fiets!
@wasbeer: heb je de 29er al binnen? Top fiets!
@wasbeer: heb je de 29er al binnen? Top fiets!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
boswielrenner schreef:@CyclingSegietere : prachtige fiets!
nfect schreef:Wow! Vette bike hoor
wasbeer2006 schreef:Mooi hoor, ik zou er alleen nog witte shifter rubber opdoen.
Thx voor de reacties !!jeroenbiking schreef:Mooie fiets! Veel rijplezier
@boswielrenner die Specialized van jouw is ook echt een top fiets
- boswielrenner
- Forum-lid
mag niet klagen
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Ziet er goed uit!Moll84 schreef:Kleine update van mijn Cube aerium pro 2011!
Zo was ie toen ik hm anderhalf jaar geleden kocht:
En zo is ie nu:
Heb besloten om mn Cube alleen in te zetten voor triathlons en tijdritten, vandaar de gedaanteverwisseling...
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Na vorig jaar heerlijk op een carbon exoot te hebben gekoerst wil ik dit jaar toch weer met een goedkoop stukje alu onder de kont gaan rijden. De Ultimate al met licentie korting bleek de beste keus, maar ik kwam er toch niet helemaal uit met de vernieuwde geometrie en bovendien liep ik op marktplaats een splinternieuw Cube agree sl 2012 frame, mt 60, tegen het lijf voor een heel mooi prijsje.( de verkoper heeft nog twee 56-ers te koop voor wie geïnspireerd raakt ) Schitterend frame in geanodiseerd grijs met subtiele decals. Niet het lichste frame (1425 gram), maar zo'n mooie aanbieding dat er budget onstaat om met de overige componenten een mooi gewicht te behalen.
Inmiddels heb ik een mooie nieuwe Easton EC90 SL tapered vork via ebay op te kop kunnen tikken. Verder wil ik de fiets afbouwen met syntace componenten (behalve het stuur, dat wordt een Ritchey WCS classic) en hopelijk een DA7900 of Red/force Groep als ik tegen een mooie aanbieding aanloop. Ook komen er een Token zadelpenklem en Ritchey pro balhoofdset (zelfde gewicht als WCS) deze kant op. Verder zal ik mijn nog tamelijk nieuwe Fulcrum R3 wielen gaan gebruiken waar ik de stickers af zal halen
Als de vork binnen is kan het eerste opbouwen beginnen en zal ik wat foto's plaatsen
Inmiddels heb ik een mooie nieuwe Easton EC90 SL tapered vork via ebay op te kop kunnen tikken. Verder wil ik de fiets afbouwen met syntace componenten (behalve het stuur, dat wordt een Ritchey WCS classic) en hopelijk een DA7900 of Red/force Groep als ik tegen een mooie aanbieding aanloop. Ook komen er een Token zadelpenklem en Ritchey pro balhoofdset (zelfde gewicht als WCS) deze kant op. Verder zal ik mijn nog tamelijk nieuwe Fulcrum R3 wielen gaan gebruiken waar ik de stickers af zal halen
Als de vork binnen is kan het eerste opbouwen beginnen en zal ik wat foto's plaatsen