Frame bouwen
- oldandslow
- Forum-lid
Petje af, voor het bouwen, het resultaat en ook de foto's zijn klasse.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
Heerlijk om te zien dat er nog mensen zijn die nog steeds in staat zijn een ambacht uit te oefenen! Schitterende fiets.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Mocht er nog iemand interesse hebben om de cursus te gaan doen, ik ben van plan om in het voorjaar een aanvullende cursus te gaan doen en dan een voorvork
te maken ( duurt 2 dagen). Dan zouden we het één en ander kunnen combineren. Ik bedoel met meerijden en heeft iemand twijfels over zijn duits dan op weg helpen.
Aan de cursus kunnen 2 á 3 mensen meedoen. Mochten er mensen mee willen doen dan wil ik dat wel in mijn planning meenemen.
te maken ( duurt 2 dagen). Dan zouden we het één en ander kunnen combineren. Ik bedoel met meerijden en heeft iemand twijfels over zijn duits dan op weg helpen.
Aan de cursus kunnen 2 á 3 mensen meedoen. Mochten er mensen mee willen doen dan wil ik dat wel in mijn planning meenemen.
Bird
-
- Forum-lid
Wonderschoon veloke! Kan geen plastic fiets tegen op! En nog zelf gebouwd ook, heerlijk man..