Raboploeg verder als Blanco Pro Cycling
-
- Forum-lid HC
Ik vind het geen verkeerde outfit. Het is trouwens ook mooi fietsen daar op Fuerteventura.
- daniel1975
- Forum-lid HC
RG gaat voor het Giro-klassement en pas in 2e instantie voor de Tour. Goede zet denk ik ?
Less is bore
-
- Forum-lid
ach is misschien maar voor een jaartje. Ze zullen denk toch een paar interessante resultaten in 2013 moeten laten zien, want sponsors die dergelijke bedragen kunnen en willen investeren staan in deze tijd van crisis niet echt in een rijtje te wachten. En daarbij tellend de slechte (doping) reputatie van de wielersport wordt het gewoon moeilijk om in 2014 een ploeg op de been te houden. Ik zou het iig knap vinden als dat lukt. Als er medio juni /juli nog geen geldschieter is gevonden gaan de toppers toch al om zich heen kijken en dan blijft er niet veel over meer van de ploeg.campasuper schreef:ItalianJob schreef:Jammer dat Richard nu (waarschijnlijk) minder (of niet meer) op Eurosport te horen zal zijn.amclassic-fan schreef:Richard maakt zo wel mooi snel promotie. Hij is nog nauwlijks aan de slag geweest als communicatie manager en nu directeur.
Moeten we het met Danny Nelissen doen ...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Voor minder dan €10 miljoen kan je de ploeg al draaiende houden als hoofdsponsor, dat is echt een peulenschil voor een multi-national. Probleem is alleen dat het wel in het beleid moet passen of dat er iemand in de raad van bestuur een groot wielrenliefhebber moet zijn.
-
- Forum-lid
Voor een multinational misschien niet veel idd maar daar zijn er, verhoudingsgewijs, niet zo heel veel van in Nederland. Daarnaast is die 10 miljoen wel te behappen misschien maar als je, zoals zo veel bedrijven, aan het reorganiseren bent is dat intern moeilijk te verkopen. Ook in de voetbalwereld zie je de grote sponsors steeds meer afhaken. Nu Joep van 't Hek wat minder populair aan het worden is kan Heineken het misschien nog eens proberen?amclassic-fan schreef:Voor minder dan €10 miljoen kan je de ploeg al draaiende houden als hoofdsponsor, dat is echt een peulenschil voor een multi-national. Probleem is alleen dat het wel in het beleid moet passen of dat er iemand in de raad van bestuur een groot wielrenliefhebber moet zijn.
Dat is inderdaad het goede nieuws! RG slaat verstandig genoeg ook de klassiekers over en rijdt Paris-Nice. Ook goede keus.daniel1975 schreef:RG gaat voor het Giro-klassement en pas in 2e instantie voor de Tour. Goede zet denk ik ?
En Laurens ten Dam voor eigen kans in de tour, of het nou wat wordt of niet; ik vind het prachtig!
-
- Forum-lid
Als Ten Dam voor een etappe gaat vind ik het prima. Maar laat 'm nou in hemelsnaam niet voor het klassement gaan rijden. Winnen gaat 'ie toch niet.
Gesink in de Giro spreekt me erg aan. Zou leuk zijn als hij er daar ook echt vol voor gaat.
Gesink in de Giro spreekt me erg aan. Zou leuk zijn als hij er daar ook echt vol voor gaat.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ten Dam gewoon als luxe meesterknecht die voor een etappe winst mag gaan. Voor een klassement hoeft hij niet te rijden vind ik. Daarnaast heb ik wel vertrouwen in het schema van Robert Gesink dit jaar.
Eigen ontwerp fietskleding http://www.teamkledingbestellen.nl/inde ... =9&lang=NL
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Ik zou er ook geen euro op zetten maar mits goed in vorm kan hij best een keer in de positie komen. Het ging me er vooral om dat ze hem niet tot een soort kopman moeten maken voor het klassement.
Wel erg goedkoop aandoende shirts. De vormentaal die ze gebruiken is echt beginners vormgeving, nietszeggende C&A vormgeving.
Een gemiste kans om iets bijzonders van een tenue te maken. Er is geen sponsor dus ze kunnen doen wat ze willen, ze hadden voor extravagant of rustig en stijlvol kunnen kiezen. Komen ze met deze non-keuze aanzetten. Echt zonde, had wel een bijzonder shirt willen aanschaffen.
Daarnaast is de keuze van de typografie ook belabberd.
Nederland heeft zo veel goede typografen, kiezen ze een gratis font van Dafont uit...
http://www.dafont.com/deftone-stylus.font?text=Blanco" onclick="window.open(this.href);return false;
Een gemiste kans om iets bijzonders van een tenue te maken. Er is geen sponsor dus ze kunnen doen wat ze willen, ze hadden voor extravagant of rustig en stijlvol kunnen kiezen. Komen ze met deze non-keuze aanzetten. Echt zonde, had wel een bijzonder shirt willen aanschaffen.
Daarnaast is de keuze van de typografie ook belabberd.
Nederland heeft zo veel goede typografen, kiezen ze een gratis font van Dafont uit...
http://www.dafont.com/deftone-stylus.font?text=Blanco" onclick="window.open(this.href);return false;