Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Fietsverlichting voor mijn 'profiel'

dvdmeer
Forum-lid

dvdmeer 16 dec 2012 14:15

Hallo allen,

De laatste paar dagen zit ik rond te kijken naar fietsverlichting... er is echter zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Van mijn huidige route is een klein deel geheel onverlicht, maar wellicht doe ik later ook andere routes aan die ook niet/slecht verlicht zijn.
Is bijvoorbeeld van mtb-led de Xeccon S12 te veel van het goede of kan ik me redden met goedkopere lampen?

Ik heb het niet zo op Chinese webwinkels (dx..) gezien dat lang kan duren.

Ik zou graag uw advies horen.

dnns
Forum-lid

dnns 16 dec 2012 17:09

Ik heb sinds een tijdje zo'n Xeccon lamp en vind het een aanrader, zeker voor het geld. Goedkoper dan dit met vergelijkbare kwaliteit/ lichtopbrengst is volgens mij lastig te vinden.

dvdmeer
Forum-lid

dvdmeer 16 dec 2012 18:59

Thanx,... en voor medeweggebruikers? Lampje iets omlaag richten, of stukje tape zoals in topic 'fietsverlichting' is voorgesteld?

En is het om het stuurlint heen te bevestigen?

dnns
Forum-lid

dnns 17 dec 2012 09:09

Voor medeweggebruikers weet ik niet. Ik gebruik m in het verkeer alleen op de laagste stand en naar beneden gericht. Dat scheelt allicht. Die oplossing met een stukje tape heb ik niet geprobeerd. Hij wordt geleverd met twee rubberen ringen (een kleine en een wat grotere) om de lamp op je stuur te bevestigen. Mischien dat het lukt om het stuurlint, maar het lijkt me wat krap. Mocht het niet passen, dan is een grotere ring vast wel te vinden ergens.

dvdmeer
Forum-lid

dvdmeer 17 dec 2012 19:06

Dank, heb hem besteld.

Plaats reactie