Wat is fout, wat kan echt niet?
- superrose
- Forum-lid
- Contact
[quote="perik"]Wat ook niet kan: bij een toertocht je voorwiel optillen als je door een bevoorrading loopt.[/quote]
hahahahahahaha
hahahahahahaha
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
[quote="superrose"][quote="perik"]Wat ook niet kan: bij een toertocht je voorwiel optillen als je door een bevoorrading loopt.[/quote]
hahahahahahaha[/quote]
Domme vraag wellicht, maar waarom zou je dat doen?
hahahahahahaha[/quote]
Domme vraag wellicht, maar waarom zou je dat doen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
[quote="53x11"][quote="superrose"][quote="perik"]Wat ook niet kan: bij een toertocht je voorwiel optillen als je door een bevoorrading loopt.[/quote]
hahahahahahaha[/quote]
Domme vraag wellicht, maar waarom zou je dat doen?[/quote]
Voor het gemiddelde. Ik ken ook iemand die in ieder dorp z'n kilometerteller van z'n fiets trekt.
hahahahahahaha[/quote]
Voor het gemiddelde. Ik ken ook iemand die in ieder dorp z'n kilometerteller van z'n fiets trekt.
[quote="eelcoz"][quote="53x11"][quote="superrose"][quote="perik"]Wat ook niet kan: bij een toertocht je voorwiel optillen als je door een bevoorrading loopt.[/quote]
hahahahahahaha[/quote]
Voor het gemiddelde. Ik ken ook iemand die in ieder dorp z'n kilometerteller van z'n fiets trekt. [/quote]
Als je dat doet, is het ook geen gemiddelde snelheid meer!!
hahahahahahaha[/quote]
Voor het gemiddelde. Ik ken ook iemand die in ieder dorp z'n kilometerteller van z'n fiets trekt. [/quote]
Als je dat doet, is het ook geen gemiddelde snelheid meer!!
Twitter: @rbruijns
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Hond"][quote="ZorroI"][quote="Hond"][quote="Trudie"]een onderbroek onder je fietsbroek!
En ja, die mensen bestaan.[/quote]
He bah, jij rijdt zonder?
Lekker hygiënisch om het zeemvel 5 uur lang in je naad te laten drukken en het na een wasbeurt op 40 graden weer aan te trekken :/ [/quote]
Hoi,
@Hond. Dus jij hebt nog witte onderbroeken die je op 100 graden Celcius wast?
Die zeemen trekken bij mij niet mijn naad in overigens. Ik wens je veel succes met het niet krijgen van schuurplekken als jij wel iets onder je koersbroek draagt (zeker als het warm is).
Mvg, Zorro
[/quote]
Ik draag inderdaad van die witte onderbroeken op de fiets omdat ik zonder iets eronder gewoon smerig/onhygiënisch vind, onderbroek gaat bij de witte was en de koersbroeken (Vermarc, Assos o.a.) was ik met de hand. En nooit last van schuurplekken of dergelijken.
En om ontopic te blijven:
zweetvlekken in de koersbroek.
[/quote]
als je je fietsbroek gewoon was is er niks smerigs aan hoor, of je nou met je blote gat in een wielerbroek stapt of in een onderbroek, dat principe blijft tocht hetzelfde????
en niet zweten tijdens een koers wordt een lastige klus hoor, zowiezo gaat een mens die ziich inspant over het algemeen zweten......
En ja, die mensen bestaan.[/quote]
He bah, jij rijdt zonder?
Lekker hygiënisch om het zeemvel 5 uur lang in je naad te laten drukken en het na een wasbeurt op 40 graden weer aan te trekken :/ [/quote]
Hoi,
@Hond. Dus jij hebt nog witte onderbroeken die je op 100 graden Celcius wast?
Die zeemen trekken bij mij niet mijn naad in overigens. Ik wens je veel succes met het niet krijgen van schuurplekken als jij wel iets onder je koersbroek draagt (zeker als het warm is).
Mvg, Zorro
[/quote]
Ik draag inderdaad van die witte onderbroeken op de fiets omdat ik zonder iets eronder gewoon smerig/onhygiënisch vind, onderbroek gaat bij de witte was en de koersbroeken (Vermarc, Assos o.a.) was ik met de hand. En nooit last van schuurplekken of dergelijken.
zweetvlekken in de koersbroek.
[/quote]
als je je fietsbroek gewoon was is er niks smerigs aan hoor, of je nou met je blote gat in een wielerbroek stapt of in een onderbroek, dat principe blijft tocht hetzelfde????
en niet zweten tijdens een koers wordt een lastige klus hoor, zowiezo gaat een mens die ziich inspant over het algemeen zweten......
[quote="Hond"]
De bilnaad zien zitten van je voorganger is echt fout (vooral bij witte broeken) of zweetvlekken in de koersbroek.
[/quote]
Je koopt broeken van het duurste merk dat er bestaat (Assos) en trekt vervolgens een onderbroek eronder aan??? Als je geld teveel hebt, mag je het ook wel direct naar mijn rekening overmaken hoor.
De bilnaad zien zitten van je voorganger is echt fout (vooral bij witte broeken) of zweetvlekken in de koersbroek.
[/quote]
Je koopt broeken van het duurste merk dat er bestaat (Assos) en trekt vervolgens een onderbroek eronder aan??? Als je geld teveel hebt, mag je het ook wel direct naar mijn rekening overmaken hoor.
-
- Forum-lid
Niet jezelf zijn omdat je je iets aantrekt van antwoorden op deze vraag dat is pas echt fout:)))
[quote="Diogenes"]>Je koopt broeken van het duurste merk dat er bestaat (Assos) en trekt vervolgens een onderbroek eronder aan?
En als het nu design underwear is, mag het dan wel? [/quote]
ja, maar dan moet het logo van de onderbroek wel boven de assos uitkomen!! Dat staat vet!!
En als het nu design underwear is, mag het dan wel? [/quote]
ja, maar dan moet het logo van de onderbroek wel boven de assos uitkomen!! Dat staat vet!!